RegioVoorneaanZee.nl

Professioneel en behulpzaam

Als nieuwsplatform hebben wij met diverse webhosting-partijen te maken gehad. Bij iedere was het nét niet. Bij Middelkoop hebben wij gevonden wat we zochten. Snelle service, behulpzaam en een zeer... Als nieuwsplatform hebben wij met diverse webhosting-partijen te maken gehad. Bij iedere was het nét niet. Bij Middelkoop hebben wij gevonden wat we zochten. Snelle service, behulpzaam en een zeer snelle webserver.

Nieuws op Beeld

Uitstekend!

Een ontzettend betrouwbare partner. Als nieuwsplatform hosten we verschillende websites bij Middelkoop.cc. Sites zijn altijd online en razendsnel, monitoring is super en bij eventuele technische... Een ontzettend betrouwbare partner. Als nieuwsplatform hosten we verschillende websites bij Middelkoop.cc. Sites zijn altijd online en razendsnel, monitoring is super en bij eventuele technische foutjes veroorzaakt door Wordpress of externe applicatie-updates worden deze keurig binnen een afzienbare tijd opgelost. Bij duizenden bezoekers tegelijkertijd ook geen performance problemen.

Twin design

Niet elke webbouwer maakt het ontwerp zoals je aanlevert en dan moet je vaak enorm veel correctie rondes door om het ontwerp alsnog te krijgen zoals ik het wil. Middelkoop doet dit erg goed.

Front-end en contact met een glimlach.

Cosang

Zeer goed bedrijf. Leuk om mee samen te werken. De diensten zijn zeer professioneel en goed doordacht. Met name op technisch gebied krijg je topkwaliteit voor een zeer goed tarief.

Professioneel, snel, goed bereikbaar, vriendelijk, technisch top.