Niveau Opleiding
programma
Studie-
materialen
Praktijk

Leuke leerzame dagen, goede sfeer, fijne les locatie, heel veel geleerd

prima

Angela

Het was een geweldige dag. Dat je een hele dag bezig kunt zijn met make up verbaasde me. Ik weet nu alles over hoe je je het beste kunt opmaken zelfs met weinig materialen. Mickey is een topper!

Patricia Mulders

Het was een leerzame middag. Goede uitleg, erg gezellig. Micky Jooren is een prettig persoon om les van te krijgen.

wat vind je van de prijs/kwaliteit verhouding?

Het is een beetje aan de dure kant, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het er graag voor over heb gehad.

nvt

Top ! Super duidelijk, veel geleerd !

Prima !

seyla

Ik vond het een leuke ervaring en een fijne ervaring.
alles werd heel goed uitgelegd .
de lerares deed het heel goed voor op andere modellen.
ze controleerde best streng, is alleen...

wat vind je van de prijs/kwaliteit verhouding?

ik vind het best wel prijzig... maar aan de andere kant krijg je een goede cursus met goede uitleg.

nee

Eef Leijten

Ik heb een hele leuke dag gehad. Micky gaf uitleg over het aanbrengen van bepaalde make -up en daarna moest je zelf aan de slag. Leerzaam en gezellig.

Niks mis mee.

Een ontzettend leuke, informatieve en leerzame dag geweest. Veel persoonlijk advies. Micky gaat op een leuke manier met mensen om. Veel geleerd. Top.
Ook alles rondom de cursus was prima...

wat vind je van de prijs/kwaliteit verhouding?

Prima prijs/ kwaliteit verhouding.

Ria Adriaensen

Het was een geweldige ervaring. Ik heb geleerd hoe ik mijn ogen mooi kan opmaken, hoe ik andere blush kan gebruiken op een natuurlijk manier. Het was een zeer complete cursus, en het leuke ervan is...

Zeer goed!!!!!

Eigenlijk heb ik geen verbeterpunten. We kregen allemaal even veel aandacht en werden met raad en daad bij gestaan.
Chapeau

Azin Bosman

Was leuk en erg leerzaam

wat vind je van de prijs/kwaliteit verhouding?

In de winter is het erg koud en in de zomer erg warm (dit laatste is ook zeker niet prettig voor je make-up!) Sinds kort staat er een airco maar die is niet voldoende voor de gehele ruimte. Dat was voor mij echt een minpunt!

Verder had ik het ook prettig gevonden als er iets meer herhaling was geweest. Bijv nogmaals smokey eyes of donkere huid. Nu deden we dat 1x maar verder nooit meer in de les geoefend.

Fijn dat je ook eigen producten mag aanschaffen en niet verplicht bent om alles bij Micky te kopen.

Ik vond het een hele leuke cursus inhoud was goed en micky wist waar ze het over had en nam alle tijd voor je. Van mij had de opleiding wel langer mogen duren zodat je bepaalde dingen misschien 2x...

wat vind je van de prijs/kwaliteit verhouding?

vind het vrij prijzig. En ook jammer dat bij deze prijs niet 2 bewerkte foto's zaten

Ik denk dat sommige dingen wat vaker herhaald hadden mogen worden. Verder vind ik het goed dat het zoveel praktijk is maar wat theorie toetsen was ook handig geweest zodat dingen beter blijven hangen dan wanneer je het alleen een keer hoort en terug kan zoeken in je map en de temperatuur was onaangenaam om in te werken mn potloden kon ik blijven slijpen omdat ze haast weg smolten