Niveau Opleiding
9.5/10
Studieprogramma
Praktijk

Marga Corten

Ik vond het een super leerzame en leuke dag. Mijn kijk op mak up is veranderd en ik weet nu veel beter wat ik doe en wat ik kan gebruiken en wat bij mij past.

prima

ik zou best nog een dag willen om het nog eens op te frissen.
Ook zou ik graag een hairworkshop willen doen

Super veel geleerd in korte tijd! FAN!

wat vind je van de prijs/kwaliteit verhouding?

Wat informatie mee op papier. Zodat je tijdens de uitleg niet hoeft mee te schrijven en continu op de handelingen kunt focussen

Mirte

Super interessant! Je leert echt super veel en Micky geeft altijd op een positieve manier feedback.

wat vind je van de prijs/kwaliteit verhouding?

Voor de prijs die je betaalt, krijg je veel persoonlijke aandacht in kleine groepen.

Miloe van Sprang & dochters

Heel positief, goede tips, veel geduld.

n.v.t.

Echt een geweldige dag gehad in een prachtige omgeving! Heldere uitleg en tips, waarmee je zelf direct aan de slag kan. Deze workshop is een aanrader!

Prima!

Astrid Klaasman

Ik heb het als een zeer leerzame en gezellige dag ervaren. Micky legt alles heel goed uit en neemt daar alle tijd voor

prima

Certificaat zou er mooier / professioneler uit zien als de onderdelen getypt zouden zijn.
Er zou aan het begin van de les gezegd kunnen worden dat na het volgen van de cursus de mogelijkheid bestaat om online cursus te "kopen"

Veel geleerd. Het was boven verwachting.

Zeer goed

Omgeving was koud wat het minder aangenaam maakt

Trudy van Aanhout

Deze workshop was top, micky geweldige vrouw, er wordt je niks aangesmeerd, het was een ontzettend leuke ervaring.

Niks op aan te merken

Nvt

Hanneke Maessen

Ervaren docenten, gezelligheid en gastvrij. Super!!

wat vind je van de prijs/kwaliteit verhouding?

Ik vond het een erg leuke en intensieve dag. Prachtige ruimte, heel mooi. Hele prettige docente Mickey die in alle rust en met het nodige geduld de tijd nam om alles én goed uit te leggen en goed te... Ik vond het een erg leuke en intensieve dag. Prachtige ruimte, heel mooi. Hele prettige docente Mickey die in alle rust en met het nodige geduld de tijd nam om alles én goed uit te leggen en goed te controleren. Leuke leerzame dag!

wat vind je van de prijs/kwaliteit verhouding?

Weet ik niet, mijn man heeft het geboekt voor me

Ik vond de kleinschaligheid van de groep heel prettig, omdat de cursus de nodige persoonlijke aandacht vereist, dus ik heb het groepje van 3 personen als zeer prettig ervaren.