Niveau Opleiding
Studie-
materialen
Praktijk

Eef Leijten

Ik heb een hele leuke dag gehad. Micky gaf uitleg over het aanbrengen van bepaalde make -up en daarna moest je zelf aan de slag. Leerzaam en gezellig.

Niks mis mee.

Een ontzettend leuke, informatieve en leerzame dag geweest. Veel persoonlijk advies. Micky gaat op een leuke manier met mensen om. Veel geleerd. Top.
Ook alles rondom de cursus was prima...

wat vind je van de prijs/kwaliteit verhouding?

Prima prijs/ kwaliteit verhouding.

Ria Adriaensen

Het was een geweldige ervaring. Ik heb geleerd hoe ik mijn ogen mooi kan opmaken, hoe ik andere blush kan gebruiken op een natuurlijk manier. Het was een zeer complete cursus, en het leuke ervan is...

Zeer goed!!!!!

Eigenlijk heb ik geen verbeterpunten. We kregen allemaal even veel aandacht en werden met raad en daad bij gestaan.
Chapeau

Azin Bosman

Was leuk en erg leerzaam

wat vind je van de prijs/kwaliteit verhouding?

In de winter is het erg koud en in de zomer erg warm (dit laatste is ook zeker niet prettig voor je make-up!) Sinds kort staat er een airco maar die is niet voldoende voor de gehele ruimte. Dat was voor mij echt een minpunt!

Verder had ik het ook prettig gevonden als er iets meer herhaling was geweest. Bijv nogmaals smokey eyes of donkere huid. Nu deden we dat 1x maar verder nooit meer in de les geoefend.

Fijn dat je ook eigen producten mag aanschaffen en niet verplicht bent om alles bij Micky te kopen.

Ik vond het een hele leuke cursus inhoud was goed en micky wist waar ze het over had en nam alle tijd voor je. Van mij had de opleiding wel langer mogen duren zodat je bepaalde dingen misschien 2x...

wat vind je van de prijs/kwaliteit verhouding?

vind het vrij prijzig. En ook jammer dat bij deze prijs niet 2 bewerkte foto's zaten

Ik denk dat sommige dingen wat vaker herhaald hadden mogen worden. Verder vind ik het goed dat het zoveel praktijk is maar wat theorie toetsen was ook handig geweest zodat dingen beter blijven hangen dan wanneer je het alleen een keer hoort en terug kan zoeken in je map en de temperatuur was onaangenaam om in te werken mn potloden kon ik blijven slijpen omdat ze haast weg smolten

Bo Dominicus

Super fijne leerschool, je leert er veel!

wat vind je van de prijs/kwaliteit verhouding?

Het is prijzig maar je krijgt wel waarvoor je betaald! Zou het zo weer doen

Dorian Pouw - Peacock Beauty

Gedurende deze intensieve opleiding ben ik klaargestoomd voor het echte werk om als visagist aan de bak te kunnen
Je krijgt een zeer heldere uitleg waarna je aan de slag gaat op je model,...

wat vind je van de prijs/kwaliteit verhouding?

Gezien de hoogstaande kwaliteit van de opleiding is de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed, tevens ook omdat je evt ook eigen materialen mag gebruiken en er dus geen verplichting is voor het afnemen hiervan
Je kunt ook altijd nog aanvullende opleidingen volgen zodat het ook betaalbaar blijft

Airco zou wel fijn zijn want soms was het te heet in de lesruimte

Ik vond het heel leuk. Heb veel geleerd van micky, is heel anders dan wat je bij de buitenlandse make up doet

Niets

Melika

Heel veel geleerd in korte termijn.
Op een heel fijne en duidelijk manier les gehad. Voor mij was het erg prettig dat je in kleine groep les kreeg.
ik heb zowel visagie als haarstyling...

wat vind je van de prijs/kwaliteit verhouding?

Voor de ptijs die je betaaldJe leert je heel veel in een korte periode.

Geeb

Reno

Heel gezellig en een goede uitleg. Als je iets niet snapt of hulp nodig hebt dan word je goed geholpen. Het is ook heel gevarieerd.

wat vind je van de prijs/kwaliteit verhouding?

Op de website vond ik sommige dingen niet helemaal duidelijk.