Niveau Opleiding
Studie-
materialen
Praktijk

Astrid Klaasman

Ik heb het als een zeer leerzame en gezellige dag ervaren. Micky legt alles heel goed uit en neemt daar alle tijd voor

prima

Certificaat zou er mooier / professioneler uit zien als de onderdelen getypt zouden zijn.
Er zou aan het begin van de les gezegd kunnen worden dat na het volgen van de cursus de mogelijkheid bestaat om online cursus te "kopen"

Veel geleerd. Het was boven verwachting.

Zeer goed

Omgeving was koud wat het minder aangenaam maakt

Trudy van Aanhout

Deze workshop was top, micky geweldige vrouw, er wordt je niks aangesmeerd, het was een ontzettend leuke ervaring.

Niks op aan te merken

Nvt

Hanneke Maessen

Ervaren docenten, gezelligheid en gastvrij. Super!!

wat vind je van de prijs/kwaliteit verhouding?

Ik vond het een erg leuke en intensieve dag. Prachtige ruimte, heel mooi. Hele prettige docente Mickey die in alle rust en met het nodige geduld de tijd nam om alles én goed uit te leggen en goed te... Ik vond het een erg leuke en intensieve dag. Prachtige ruimte, heel mooi. Hele prettige docente Mickey die in alle rust en met het nodige geduld de tijd nam om alles én goed uit te leggen en goed te controleren. Leuke leerzame dag!

wat vind je van de prijs/kwaliteit verhouding?

Weet ik niet, mijn man heeft het geboekt voor me

Ik vond de kleinschaligheid van de groep heel prettig, omdat de cursus de nodige persoonlijke aandacht vereist, dus ik heb het groepje van 3 personen als zeer prettig ervaren.

Karine

Onlangs de workshop bridal hairstyling gevolgd. Super veel geleerd en wat een leuke en gezellige dag was het! Een waardevolle aanvulling op mijn visagieopleiding !

wat vind je van de prijs/kwaliteit verhouding?

Ik vond het heel leerzaam en gezellig

prijs is prima!

Michelle Smeets

Leerzaam , veel informatie, bruikbaar ook. vriendelijke behulpzame geduldige docente

goed

Annelies Lenferink

Ik vond het echt heel erg leuk. Je leert veel over hoe je jezelf mooi kan opmaken zowel voor feestjes als voor dagelijks. Ik heb tips gekregen die heel simpel zijn maar waar jezelf nooit aan denkt.... Ik vond het echt heel erg leuk. Je leert veel over hoe je jezelf mooi kan opmaken zowel voor feestjes als voor dagelijks. Ik heb tips gekregen die heel simpel zijn maar waar jezelf nooit aan denkt. De sfeer was erg goed en het advies is ook erg persoonlijk. Er wordt gekeken naar je oogkleur en huid. De lunch was ten slotte ook erg goed. Ik ben niet van plan om een carrière switch te maken maar mocht je twijfelen om dit te doen... deze workshop maakt je hier zekee enthousiast voor!

Erg goed

Leerzaam. Leuk. Fijne sfeer. Kundig.

Goed!

Geen.