The Only One BVBA

Altijd zeer snel en professioneel geholpen, wij raden iedereen aan om zijn Magento 2 shop bij Michel Webdesign te laten maken.

Kennis van zaken, waar problemen zijn worden deze in korte keren opgelost, SUPER TEVREDEN!!!!

Reactie Michel Webdesign:

Bedankt voor deze mooie review!

Michel heeft ons uitstekend geholpen met het weer up to date krijgen van onze bestaande Magento webshop.
O.a. nieuwe PSP geïnstalleerd, waarbij hij ons goed adviseerde bij de keuze...
O.a. nieuwe PSP geïnstalleerd, waarbij hij ons goed adviseerde bij de keuze daarvan.
Ondanks dat dit de hoofdzaak was, heeft hij ook nog wat kleinere Magento zaken aangepakt, waar we zelf onvoldoende kennis van hadden.
Dit laat zien dat hij klantgericht is en niet te beroerd is om ook de kleinere pijnpunten weg te nemen.
Wij zijn zeer tevreden over zijn prettige manier van werken, vlotte en transparante communicatie en last but not least een vakkundige en professionele aanpak!

• Communicatief sterk.
• Michel heeft niet alleen veel kennis van Magento zaken, maar ook wat er nog meer komt kijken en speelt
bij het runnen van een webshop. • Communicatief sterk.
bij het runnen van een webshop.
• Oplossingsgericht.
• Betrouwbaar.
• Komt afspraken na.

Vooruitlopend op een nieuw te bouwen webshop heeft Michel ons uitstekend geholpen met het weer up to date krijgen van onze bestaande, wat oudere Magento versie.
O.a. nieuwe PSP geïnstalleerd,...
O.a. nieuwe PSP geïnstalleerd, waarbij hij initiatief neemt met goede adviezen vanuit zijn praktijkervaring.
Ondanks dat het niet het hoofdverzoek was, maar waar we wel mee zaten, heeft hij ook nog wat kleinere Magento zaken aangepakt, waar we zelf onvoldoende kennis van hadden.
Dit bewijst dat hij niet alleen de grotere klussen eruit pikt (nieuwe webshop bouwen), maar klantgericht werkt en niet te beroerd is om ook de kleinere pijnpunten weg te nemen.
Eindresultaat van deze klus is prima, goede, heldere én vlotte communicatie, dit laatste is toch bewonderingswaardig, gezien zijn drukke business.
Laat zich raden door wie wij onze nieuwe Magento webshop in de toekomst zullen laten bouwen!

Communicatief sterk, ook aan de luister kant.
Communicatief sterk, ook aan de luister kant.
Niet alleen veel kennis van Magento zaken, maar ook wat daar omheen zit bij een webshop, dus ook de commerciële kant. Het hele A-Z verhaal wat daarbij komt kijken zeg maar.
Oplossingsgericht.
Betrouwbaar.
Ondanks dat hij het misschien best een beetje zou mogen zijn, gezien zijn knowhow,
is hij niet arrogant.
Dit ervaren wij niet alleen als een sterk punt, maar bovenal als prettig!

www.retro-deurbeslag.nl

Wij zijn zeer tevreden over de prachtige webshop die Michel gebouwd heeft. Alle afspraken zijn nagekomen, neemt overal zijn verantwoording in, en gaat geen probleem uit de weg. Top Michel! Wij zijn... Wij zijn zeer tevreden over de prachtige webshop die Michel gebouwd heeft. Alle afspraken zijn nagekomen, neemt overal zijn verantwoording in, en gaat geen probleem uit de weg. Top Michel! Wij zijn zeker de niet de makkelijkste geweest voor Michel, want we zijn best wel kritisch tot in de details, maar dit heeft nimmer tot problemen geleid. Onze 1e shop is opgeleverd, en er gaan er nog meer volgen. Bedankt Michel

Ruime kennis van Magento2 en alles wat daarmee samenhangt, van SEO, google, koppelingen met betaalproviders, vervoerders, internetproviders, kortom allround op dit gebied

Mijn Mooiste Sieraden

Michel maakt duidelijke afspraken en houdt zich eraan. Denkt mee en geeft prima advies. Na oplevering kan je ook rekenen op goede ondersteuning en vragen over ''hoe en wat'' in Magento worden snel... Michel maakt duidelijke afspraken en houdt zich eraan. Denkt mee en geeft prima advies. Na oplevering kan je ook rekenen op goede ondersteuning en vragen over ''hoe en wat'' in Magento worden snel beantwoord. Prettige samenwerking.

professioneel, snelle respons

Prima geholpen, fijne en professionele afhandeling van een probleem waarmee ik zat.

Snelle service

Broer & Zus

Michel werkt snel, geeft goed advies en heeft veel kennis van Magento. Ik ben zeer tevreden over de samenwerking.

Kennis van Magento, meedenken en betrokken, betrouwbaar

Kickekleertjes

Michel is een zeer betrouwbare webdesigner. Hij werkt zeer accuraat en lost snel vragen/problemen op.
Beste Michel, ik ben blij dat jij mijn steun en toeverlaat bent op het gebied van mijn Magento webshop.
Je bent bereidwillig om snel en adequaat te handelen waardoor mede door jouw kennis en commerciële input de webshop een succes gaat worden.

Dank je wel voor de fijne samenwerking die wij afgelopen half jaar al hebben gehad, ik weet zeker dat de samenwerking in 2017 veel goeds gaat brengen.

Met vriendelijke groet, Marloes

• Heel redelijk...
• Werkt heel snel
• Commercieel onderlegd
• luistert goed naar de behoeften van de klant
• Heel redelijk uur-tarief.

Jan Bots / kleine-flesjes-wijn.nl

Michel, reuze bedankt voor je zeer trefzekere en supersnelle bouw van mijn webshop die volledig in overeenstemming is met mijn wensen. Hierdoor zal mijn webshop, ook al is deze gebaseerd op de... Michel, reuze bedankt voor je zeer trefzekere en supersnelle bouw van mijn webshop die volledig in overeenstemming is met mijn wensen. Hierdoor zal mijn webshop, ook al is deze gebaseerd op de template Ultimo van Magento, een eigen “look and feel” krijgen en onderscheidend zijn en dat is ook uit commercieel oogpunt essentieel. Jouw trefzekerheid wat betreft de bouw van mijn webshop komt in hoofdzaak door twee van jouw competenties. Je bent communicatief sterk en je staat open voor mijn wensen en opmerkingen. Verder beschik je over zo’n grote deskundigheid op het terrein van Magento dat je mijn wensen adequaat kunt vertalen in Magento-oplossingen. Dat tegelijkertijd je uurtarief zonder meer redelijk is, is natuurlijk heel prettig.
Met vriendelijke groet Jan Bots

• Werkt heel snel (komt waarschijnlijk mede door grote deskundigheid);
• Communicatief sterk en toegankelijk persoon (niet arrogant); • Zeer deskundig op het terrein van Magento;
• Werkt heel snel (komt waarschijnlijk mede door grote deskundigheid);
• Communicatief sterk en toegankelijk persoon (niet arrogant);
• Is bereid (en zeer goed in staat) om met wensen rekening te houden bij bouw webshop;
• Heel redelijk uur-tarief.

SokkenDirect.nl

Michel heeft voor ons, onze oude magento website een upgrade gegeven en voorzien van een geheel nieuw design.

Alles was mogelijk en de afspraken die gemaakt waren, werden correct...

Alles was mogelijk en de afspraken die gemaakt waren, werden correct nagekomen.

Heeft veel kennis van Magento ,
Denkt mee met de klant!