Deskundigheid
Prijs
7.8/10
Communicatie

D. Meijer

Vriendelijk, goede informatie en tips.

Goed advies en denken mee met je probleem of vraag

Geen verbeterpunten tot nu

Rita Donders

Betrouwbaar

Behulpzaam en professioneel

Nvt

Stolwijk

Goede ervaring en resultaat behandeling boven verwachting.

Professionaliteit, communicatie en deskundigheid medewerker Elise.

Alice

Bij Elise mijn lippen laten tatoeëren en ik ben er zo blij mee. Het ziet er prachtig uit. Heel natuurlijk, mooi vol van kleur, de randjes weer mooi strak, precies zoals ik het wilde. Elise heeft... Bij Elise mijn lippen laten tatoeëren en ik ben er zo blij mee. Het ziet er prachtig uit. Heel natuurlijk, mooi vol van kleur, de randjes weer mooi strak, precies zoals ik het wilde. Elise heeft precies verteld hoe het zou gaan, de mogelijkheden vooraf goed besproken. Ik ben heel blij.

Duidelijk en vriendelijk

G. Lindenburg - de Ruiter

Mariannehoeve

Informatie vooraf en na de behandeling

Jacqueline

Professioneel en vriendelijk

vriendelijk, professioneel, eerlijk

Vriendelijk, heel deskundig, uitermate mooi resultaat bij wenkbrauwen. Elise is heel goed in haar werk!

Professioneel en vriendelijk

In prijsstelling ad hoge kant

Ooglidcorrectie uitgevoerd door mevrouw Damen, ik ben zeer tevreden over het 1e resultaat na 9 dagen! Vriendelijk ontvangst, duidelijke uitleg er werd goed de tijd genomen, kortom ik zou mevrouw... Ooglidcorrectie uitgevoerd door mevrouw Damen, ik ben zeer tevreden over het 1e resultaat na 9 dagen! Vriendelijk ontvangst, duidelijke uitleg er werd goed de tijd genomen, kortom ik zou mevrouw Damen zeker aanraden, kundige, sympathieke arts.

Vriendelijkheid, duidelijke uitleg

Particulieren

Mijn ervaring met deze kliniek is in een woord fantastisch..Paul die bij mij een ooglidcorrectie heeft uitgevoerd was zeer vakkundig omdat dit bij al eens eerder was gedaan niet door hem en hij... Mijn ervaring met deze kliniek is in een woord fantastisch..Paul die bij mij een ooglidcorrectie heeft uitgevoerd was zeer vakkundig omdat dit bij al eens eerder was gedaan niet door hem en hij prachtig werk heeft afgeleverd en de nazorg door de de directie en personeel was ook super mijn vrouw ondergaat binnen kort ook een ooglidcorrectie bij Paul ..
D, A vd Steen

Zeer profesional.klantvriendelijk.
Goede uitleg en informatie

Eigenlijk geen

Marianne

Leuk ontvangst. Geholpen door Elisa. Heel kundig en fijn geholpen. Is professioneel.

Vriendelijk en professioneel.

Niets te melden