Overzichtelijk, snel en klantvriendelijk

Klantvriendelijk met een persoonlijke touch.

Ilse

Helemaal top! Ik kon zelf aangeven welke verzenddatum uitkwam ivm verjaardag van mijn dochter en het geheel was super leuk ingepakt. En een persoonlijk kaartje bij de bestelling maakt het helemaal...

Fijne keuzemogelijkheden m.b.t het eventueel inpakken als cadeau. Persoonlijk kaartje is een leuk extraatje.

Annemieke van Schaik

Als zeer goed en pretiig.

Klantvriendelijk en snelle reacties. Omdat mijn betaling bij IDeal niet was gelukt kreeg ik gelijk een persoonlijke e-mail waardoor het snel was opgelost.

Laura

Goed! Alles netjes geleverd. Geen op- of aanmerkingen.

Ik kreeg netjes een berichtje toen een product op de site toch niet op voorraad bleek te zijn. Ook werd vermeld wanneer het product er waarschijnlijk wel zou zijn. Meteen toen het product er weer was is deze ook meteen naar mij verzonden. Supersnelle levering. Top!

Marieke

Reageren heel snel en eerlijk op vragen via de mail. Duidelijk antwoord met zelfs een foto ter verduidelijking. Bestellingen worden snel verzonden en leuk ingepakt.

Zie bovenstaande

Anne

Wat een fijne webshop! Erg leuk assortiment, goede service en je bestelde producten worden met zoveel liefde ingepakt!

Heel vriendelijk, snelle verzending en alles wordt met de grootste zorg ingepakt. Het voelt alsof je jarig bent!:)

Hele goede ervaring!

Snelle service en heel leuk ingepakt! echt een cadeautje om te krijgen!

Heel vriendelijke en goede service, top!

Mijn ervaringen met dit bedrijf heeft alleen maar sterke punten!

Yolande

Mooie website. Duidelijk en handig.

Makkelijk bestellen op een duidelijke website met mooie producten en de info daarbij

MD

Snel geleverd en gratis inpakservice is erg fijn!

Veel leuke dingen in de webshop, erg leuk ingepakt en mooie styling van de webshop.