Leen Willequet

Zeer goed.

Vlotte service. Klantvriendelijk. Persoonlijke bendadering.

Leuke webshop, het is alleen jammer dat je cc kosten moet betalen terwijl dat niet meer is toegestaan. Maar ergens begrijp ik het ook wel.

Leuke artikelen

Rachel

Winkelen op de site van Mevrouw Aardbei maakt je blij. Supermooi assortiment, gebruiksvriendelijke site, de kadootjes worden vrolijk ingepakt. Kortom, blij blij blij!

Alles is helemaal top. Ik heb geen slechte ervaringen ondervonden

All perfect!

Alles. Recommended 100%

Mellanie

Snelle service, en geweldig hoe alles ingepakt wordt! Iets ontvangen, vaak met persoonlijk kaartje, is echt alsof je cadeautjes krijgt!

Inpakservice is fantastisch! Persoonlijke benadering maakt dat ik er vaker terug kom.

Jose

Ik heb meerdere spullen voor de babykamer besteld bij Mevrouw Aardbei. Ze kwamen op tijd binnen en waren helemaal volgens verwachting!

Echt een feestje om alles uit te pakken. Elk onderdeel was zo gezellig en feestelijk ingepakt!

Marjolein

Enorm breed assortiment aan mooi speelgoed en andere spullentjes voor kinderen. Service is tevens snel, maar ook een cadeautje om je pakketje aan te krijgen want alles word mooi ingepakt.

Alles mooi verpakt, maar ook het brede assortiment

Fantastisch eigenlijk.

Mooi aanbod en zalig om de pakjes thuis te ontvangen .

Ik blijf terug komen bij deze site door de scherpe prijzen, leuke artikelen, prettige service (snel verzonden en leuk ingepakt) en overzichtelijke site.

De laatste tijd zie ik op veel sites dezelfde merken en artikelen terugkomen. Ik vind dat Mevrouw Aardbei blijft investeren in het vinden van nieuwe merken en artikelen. Zeker een pluspunt! Daarnaast vind ik de service dus heel goed, het is echt een cadeautje om van Mevrouw Aarbei een pakketje te mogen ontvangen of weg te geven.

Marloes

Erg goed. Site is duidelijk en er zijn leuke acties. Dit nodigt mij altijd uit om een kijkje te nemen op de website in ieder geval.

De duidelijke (rustige, fijn!) website. Het verrassend mooi inpakken als je dat aangeeft.