Charlotte Demeestere

Snelle, persoonlijke verwerking van mijn bestelling! Zeer aangenaam! Voor herhaling vatbaar!

Franzi

My favorite shop!

Lovely wrapped!

Anoek

Snelle reactie bij vragen en bestelling werd supernetjes verzonden! Alles was heel erg leuk ingepakt en zo meteen ook beschermd tegen beschadigingen.

Liefs Iloon

Het is super leuk om pakketjes van mevrouw aardbei te krijgen omdat alle producten van je bestelling persoonlijk word ingepakt, je er een handgeschreven kaartje erbij ontvangt, dat maakt het een...

Gaan mee met de trends qua assortiment in de webshop. De inpakservice, persoonlijke aandacht, geven je het gevoel van persoonlijke touch waardoor je ook wil kopen. Doen ze goed, slecht voor m’n portemonnee 🤣

Zosja

Kwaliteit, snelle service, hip en mooi verpakt! Een feestje om kado te krijgen of te ontvangen.

Het inpakken van de bestellingen; echt heel leuk gedaan!

Fijne site, snelle levering, leuk ingepakt!

Het openen van het pakket was als een cadeautje!

Superleuke webshop, makkelijk dingen zoeken, jammer van de verzendkosten onder de 75 euro, en hoewel het erg leuk is dat artikelen van je bestelling los worden ingepakt, ik vind her wel een beetje...

Mooie goede webshop, goede service

Reactie Mevrouw Aardbei:

Bedankt voor de goede review en complimenten!

De gratis verzending vanaf €75,- kan ik helaas niet lager aanbieden op het moment. Met de opkomst van steeds meer internetverkoop zijn grote partijen met de verzendkosten aan de haal gegaan. Zij kennen een steeds groter volume, steeds betere deals met de verzend partijen als PostNL. Zij verzenden dus ook werkelijk vele malen goedkoper dan wij als kleine webshop dat doen. Deze partijen kunnen het zich ook veroorloven om een groot deel van de orders uit de markt te hebben waar ze nauwelijks aan verdienen. Helaas hebben wij dan geen bestaansrecht meer en zouden webshops zoals Mevrouw Aardbei niet meer bestaan.

Het is mogelijk om aan te geven dat de producten niet ingepakt hoeven te worden door te klikken op 'niet inpakken' in het keuzemenu boven de knop 'in winkelwagen'.

Ingrid Pasman

Meer dan fantastisch. Prima service en zelfs betrokkenheid bij "ons verhaal".
Snelle levering en bij een "het bestelde product voldoet niet aan de verwachtingen" meteen omruil service en zelfs...

Zie boven

Amy

Goed. Leuke spullen, prima service.

Onderscheidend van andere winkels.

Goede ervaringen. Mooie, originele en kwalitatief goede producten en snelle service.

goede kwaliteit en snelle (bezorg)service.