Ik ben positief over Mevrouw Aardbei. Er worden mooie producten aangeboden op de site en de verzending was heel snel.

Alle producten die ik had besteld, waren allemaal super leuk ingepakt. Het was echt een verassing om alles uit te pakken!

Fanny

Ik heb onlangs muurstickers besteld

Leuk verpakt! Echt een cadeautje.

Prachtige en originele producten, heel snel in huis en een goede service.

Er ging iets niet goed met mijn betaal-app en ik kreeg direct antwoord op mijn mail, zelfs in de avonduren. Top!

Boschman Diane

Goede ervaring met deze enorm leuke webshop. Ik heb een bestelling gedaan maar een kleinere variant ontvangen (beschikbaar groot en klein). Dit gemaild en mevrouw Aardbei heeft dit super snel en...

Snelheid, ook zoals hierboven genoemd.
Gelijk oppakken van onjuistheden.

Leuke spullen! Fijne service en mooi ingepakt. Echt een cadeautje

Verpakking is super mooi

Joris de Ruijter

Prima ervaring gehad met Mevrouw Aardbei!, ik had een cadeautje nodig voor het zoontje van mijn zus en was er natuurlijk een beetje laat mee.. Ik zag op mevrouw aardbei een leuk item staan en meteen...

punktiuliteit van het bedrijf was top!

Prima. Jammer dat alleen de verzendkosten niet gratis zijn bij een lager bedrag.
Dat was voor mij eerder net de reden om elders eerdere bestellingen te doen.

Reactie Mevrouw Aardbei:

Bedankt voor je reactie. Wij hebben inderdaad de keuze gemaakt om de vaste verzendkosten zo laag mogelijk te maken met 3,95 voor ‘alle orders’.
Daarmee wordt je zo min mogelijk geforceerd meer uit te geven t.b.v. gratis verzending. Op deze wijze denken we zoveel mogelijk mensen tegemoet te komen.
Hierdoor komt de grens voor ‘gratis verzending’ iets hoger te liggen dan sommige concurrenten die 4,95 voor verzending rekenen.

Wie weet als wij een toename aan verzendingen zien, PostNL ons een schepere prijs aan kan bieden kunnen we ook die grens nog eens verleggen.

Cill

Ik vind t altijd een feestje om hier te bestellen! De bestelde spulletjes worden snel verstuurd en altijd heel leuk ingepakt. Ik beveel jullie dan ook altijd aan aan vrienden en familie. Wat ik wel...

Zie bovenstaande

Luchiena

Klantvriendelijk en mooie artikelen

Klantvriendelijk met een persoonlijke noot

Aukje Willemsen

Coole producten, snelle bezorging, hip ingepakt en vriendelijke service :)

Let op details, vriendelijk en alles loopt soepel