Prima. Jammer dat alleen de verzendkosten niet gratis zijn bij een lager bedrag.
Dat was voor mij eerder net de reden om elders eerdere bestellingen te doen.

Reactie Mevrouw Aardbei:

Bedankt voor je reactie. Wij hebben inderdaad de keuze gemaakt om de vaste verzendkosten zo laag mogelijk te maken met 3,95 voor ‘alle orders’.
Daarmee wordt je zo min mogelijk geforceerd meer uit te geven t.b.v. gratis verzending. Op deze wijze denken we zoveel mogelijk mensen tegemoet te komen.
Hierdoor komt de grens voor ‘gratis verzending’ iets hoger te liggen dan sommige concurrenten die 4,95 voor verzending rekenen.

Wie weet als wij een toename aan verzendingen zien, PostNL ons een schepere prijs aan kan bieden kunnen we ook die grens nog eens verleggen.

Cill

Ik vind t altijd een feestje om hier te bestellen! De bestelde spulletjes worden snel verstuurd en altijd heel leuk ingepakt. Ik beveel jullie dan ook altijd aan aan vrienden en familie. Wat ik wel...

Zie bovenstaande

Luchiena

Klantvriendelijk en mooie artikelen

Klantvriendelijk met een persoonlijke noot

Aukje Willemsen

Coole producten, snelle bezorging, hip ingepakt en vriendelijke service :)

Let op details, vriendelijk en alles loopt soepel

Melanie Eecloo

Super service, leuke producten.

Origineel verpakt, leuke persoonlijke boodschap.

Marian

Snelle levering en mooi en goed verpakt

Leuke kado’tjes van gemaakt 😊 n tevreden klant

Angela

Fantastisch leuke speelgoed webshop! Ik kan hier letterlijk mijn hele maand salaris aan kwijt. Er is dan ook voor ieder wat wils. Zeker aan te bevelen!

Pakketje snel ontvangen en de houten diertjes waren allemaal heel leuk ingepakt! Super!

Voorwerpen waren met zorg ingepakt

Gemakkelijk bestellen en goed geleverd. Mooie website en producten.

Het komt mooi over dat de artikelen zijn ingepakt. Misschien kan dat als optie worden geboden (en dan net als nu als service). Nu wist ik niet hoe de artikelen eruit zagen en moest ik ze toch voorzichtig open maken, om te zien wat waar in zat.

M Muntjewerff

Ik hou van Mevrouw Aardbei! Ze hebben de leukste kadootjes en pakken het geweldig in. Ik kan altijd iets leuks vinden, heel handig!

Inpakservice, aanbod, snelheid bezorging.