Laura Matthijssen

Heel blij met mijn aankoop!

Mooie producten, snelle levering, goede service

Kimberley

Super ervaring heb er 2 keer besteld. Zeer leuke webshop

Alles mooi ingepakt, en persoonlijk

Ellen

Mooie en leuke producten. Overzichtelijke site.

Alle dingen worden leuk ingepakt in mooi papier. Er was wel ook iets ingepakt wat niet ingepakt had hoeven zijn. Dus dat is wel een beetje zonde.

Reactie Mevrouw Aardbei:

Beste Ellen, Bedankt voor de mooie review! Ik heb je bestelling nagekeken en zie dat je bij geen van de producten inpak wensen hebt opgegeven. Dan kiezen wij er voor om het standaard wel in te... Beste Ellen, Bedankt voor de mooie review! Ik heb je bestelling nagekeken en zie dat je bij geen van de producten inpak wensen hebt opgegeven. Dan kiezen wij er voor om het standaard wel in te pakken. Als dat niet de wens is kan dat worden aangegeven met de optie 'niet inpakken'. Gelukkig is het wel gewaardeerd voor de meeste pakjes ;-)

Stephanie

Heel goed!

Diversiteit aan spullen!

Kristien Brys

Online een prachtige houten regenboog en voorleesboekje besteld, was snel bij ons en mooi verpakt. het houten speelgoed ( de regenboog)is wel erg duur.

Snelheid, verpakking

Annelotte Pera

Ik heb een erg positieve ervaring met Mevrouw Aardbei. Mooie producten, snelle levering en ook erg mooi verpakt!

Communicatie is erg goed, als er eens iets mis/anders loopt met de bestelling. Dat alles mooi is ingepakt, per stuk, is ook echt een pre.

Patricia

Hier je pakketje ontvangen is echt een feestje

Mooi ingepakt, goede service en super snelle levering!

Floortje Broertjes

Super

Snelle service, goede communicatie en snelle levering

Maaike Klaassen

Hele fijne webshop, overzichtelijk prachtige producten.

Overzichtelijke webshop
Mooie uniek assortiment
Prachtig ingepakt
Persoonlijke behandeling mooi handgeschreven kaartje bij de bestelling. Leuk dat je er weer in de webshop was. Super leuk

Harmiena Postma

Overzichtelijke webshop, producten zijn goed te vinden. Mooie selectie van merken en prijs- kwaliteitsverhouding

- goeie prijs
- overzichtelijke website