Ordered a few times and will come back for more. Merel replies enquiries fast and offers excellent customer service, both before and after purchasing.

Fast shipping, reasonable shipping costs, excellent customer service, good deals, free wrapping... and I probably forget sth!

Nathalie

Mooi ingepakte cadeautjes en zeer ruime keus!

Goede service, breed assortiment, goede prijs

Clio Bogaerts

Heel makkelijke webshop
hele leuke spulletjes!
ik koop steeds meer dan dat ik nodig heb :p

unieke spulletjes en snelle service

Janine

Goed bedrijf en leveren snel. Mooie collectie

Mooie en uitgebreide collectie
Snel verzonden

Sarah de Wit

Prima heb 2 keer stippen besteld.

Levering was snel en heel leuk ingepakt. Is leuk om te openen ook al is het voor jezelf.

Ging heel snel en goed. Was super leuk verpakt, echt een cadeautje! šŸ˜

Jullie hebben een grote collectie met veel leuke favorieten! Heb jullie al vaak aangeraden, zal ik ook blijven doen.

M.westenberg

Geweldig snel geleverd
M.westenberg

Marijke

Fijne webshop met mooie producten en super leuk ingepakt! Snelle levering! Top gewoon!

Het inpakken van de cadeautjes !!!! Love iT!

Hilly Perdok

De spullen die ik had besteld waren allemaal
in cadeaupapier ingepakt. Ik had een poppenbroekje en pop los van elkaar besteld. De pop had dit broekje aan, dit vond ik erg fijn. De lamp van...

De pop was uitverkocht en ik kreeg een mail dat de pop weer op voorraad was. De spullen waren allemaal netjes ingepakt. De spullen werden snel geleverd. Top.

Al verschillende keren een kraamcadeau gekocht bij Mevrouw Aardbei. Een breed assortiment en prachtig ingepakt. Je maakt iedereen stuk voor stuk blij met deze cadeaus.

De inpakservice is super, keuze uit meisje, jongen, sint en kerst etc. Heel professioneel, je wordt compleet ontzorgt.
En het is niet zomaar ingepakt maar met touwtje, lintje en sticker.