Marian

Snelle levering en mooi en goed verpakt

Leuke kado’tjes van gemaakt 😊 n tevreden klant

Angela

Fantastisch leuke speelgoed webshop! Ik kan hier letterlijk mijn hele maand salaris aan kwijt. Er is dan ook voor ieder wat wils. Zeker aan te bevelen!

Pakketje snel ontvangen en de houten diertjes waren allemaal heel leuk ingepakt! Super!

Voorwerpen waren met zorg ingepakt

Gemakkelijk bestellen en goed geleverd. Mooie website en producten.

Het komt mooi over dat de artikelen zijn ingepakt. Misschien kan dat als optie worden geboden (en dan net als nu als service). Nu wist ik niet hoe de artikelen eruit zagen en moest ik ze toch voorzichtig open maken, om te zien wat waar in zat.

M Muntjewerff

Ik hou van Mevrouw Aardbei! Ze hebben de leukste kadootjes en pakken het geweldig in. Ik kan altijd iets leuks vinden, heel handig!

Inpakservice, aanbod, snelheid bezorging.

Overzichtelijk, snel en klantvriendelijk

Klantvriendelijk met een persoonlijke touch.

Ilse

Helemaal top! Ik kon zelf aangeven welke verzenddatum uitkwam ivm verjaardag van mijn dochter en het geheel was super leuk ingepakt. En een persoonlijk kaartje bij de bestelling maakt het helemaal...

Fijne keuzemogelijkheden m.b.t het eventueel inpakken als cadeau. Persoonlijk kaartje is een leuk extraatje.

Annemieke van Schaik

Als zeer goed en pretiig.

Klantvriendelijk en snelle reacties. Omdat mijn betaling bij IDeal niet was gelukt kreeg ik gelijk een persoonlijke e-mail waardoor het snel was opgelost.

Laura

Goed! Alles netjes geleverd. Geen op- of aanmerkingen.

Ik kreeg netjes een berichtje toen een product op de site toch niet op voorraad bleek te zijn. Ook werd vermeld wanneer het product er waarschijnlijk wel zou zijn. Meteen toen het product er weer was is deze ook meteen naar mij verzonden. Supersnelle levering. Top!

Marieke

Reageren heel snel en eerlijk op vragen via de mail. Duidelijk antwoord met zelfs een foto ter verduidelijking. Bestellingen worden snel verzonden en leuk ingepakt.

Zie bovenstaande