A. Sims

Bolpoten

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

Supersnel geleverd - top!

Bianca

Tafelpoten

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

Ik zoek voor een oude tafel, poten die wat minder ornamenten hebben. Na enige tijd zoeken kwam ik bij tafelpoten .nl uit. Om te vergelijken ging ik verder survenen kwam bij Dielessen en Meubelpoten... Ik zoek voor een oude tafel, poten die wat minder ornamenten hebben. Na enige tijd zoeken kwam ik bij tafelpoten .nl uit. Om te vergelijken ging ik verder survenen kwam bij Dielessen en Meubelpoten terecht, je gaat dan vergelijken en dan blijkt er geen verschil te zijn. Jammer van de verloren tijd. Gelukkig zijn de reviews goed en ga ik toch bestellen bij een van de drie, maar maakt niet uit?

Albert

Prachtig product

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

Heel makkelijke website, verbeterpuntje zou kunnen zijn betere afbeeldingen.

Mieke

Kegel model beuken tafelpoot

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

De tafelpoten en het bevestiging systeem zijn mooi en kwalitatief. Daarnaast werden de poten heel snel en netjes verpakt geleverd. Het bestelproces via de website is duidelijk en werkt goed. Ik ben... De tafelpoten en het bevestiging systeem zijn mooi en kwalitatief. Daarnaast werden de poten heel snel en netjes verpakt geleverd. Het bestelproces via de website is duidelijk en werkt goed. Ik ben heel blij met deze tafelpoten.

Jolanda

Meubel pootjes

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

Snelle levering, en perfecte meubelpootjes.?

hans

tafelpoten

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

perfecte poten en snel geleverd.

Jet

Draagvermogen tafelpoten schuin

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

Ontzettend fijn dat mijn vraag dezelfde dag per email werd beantwoord met kundig advies.

Heidi de Batselier

Meubelpootjes

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

Wat u op de foto ziet is ook in werkelijkheid. Perfecte levering . Ik raad deze winkel aan .

Philie Frankvijle

Kastpootjes

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

Op zoek naar pootjes voor onder een kast bezochten we uw site.
Op zoek naar pootjes voor onder een kast bezochten we uw site.
De indeling van de site is helder, de bestelprocedure is eenvoudig en zeker niet onbelangrijk; de pootjes zijn van een goede kwaliteit en met een bezorging op de dag na de bestelling scoort u een 10.

Hendriks&

Salontafelpoten

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

Snelle levering, vriendelijke en alerte klantbehandeling