Rober

Kwalitatief goede producten tegen aantrekkelijke prijzen. Snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl

Overzichtelijke website met een breed aanbod van producten. Gemakkelijk te zoeken naar de poten die ik zocht.

Ben Beijen

Kolompoten dubbel massief grenen.

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl

Een mooie set kolompoten dubbel massief grenen aangeschaft. Zelf afgehaald in Dordrecht, zeer tevreden over afhandeling, communicatie en natuurlijk het advies.

Nienke van Denderen

Vintage kastpoten

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl

Zelf was ik op zoek naar meubelpoten en kwam ik via Google bij Dielessen.nl uit. Hier hadden ze precies wat ik zocht, leuke vintage kastpoten voor een mooie prijs. Absolute aanrader dus.

Arno spee

Erg blij met dit bedrijf. Ik heb verkeerde poten besteld ik heb een mailtje gestuurd ik ben gebeld door hun en hebben als nog de goeden poten op gestuurd. De levering was snel. En de materialen...

Big

Ervaring

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl

Ik had er eest een hard hoofd in maar des ondanks prima afgehandeld kleine.
Prima overzichtelijke site.
Verkoper was vriendelijk en behulpzaam.

André

Hebben prima producten geleverd, goed verpakt en verzonden. Ben tevreden!

Freek

Super! :-)

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl

Echt een top webshop! Had iets verkeerd besteld en kreeg binnen een dag de juiste produkten binnen en mocht de fouten producten retourneren en kreeg hiervoor mijn geld terug. Bedankt!
Dit soort bedrijven gun je alles!

Goede webshop en de foto's van de producten komen overeen met de werkelijkheid.

Houten knoppen

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl

Webshop is handig. Bestellen ging goed. De knoppen die geleverd zijn zijn ook goed. Alleen hadden we een luie DHL bezorger die de knoppen in de verkeerde straat had afgeleverd. In samenspraak met de shop zijn we er achter gekomen waar ongeveer de knoppen afgeleverd zijn. We hebben ze daar zelf opgehaald.

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl

overzichtelijk en snel geleverd. Geen klachten