Rianne van de Put

Ik ben zeer tevreden over de werkwijze van Dielessen. Vorige week heb ik 4 tafelpoten telefonisch besteld en de volgende dag werden deze geheel naar wens al bezorgd.

Toorenburgh

Houtsnijwerk

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

Je wordt keurig en deskundig te woord gestaan. Bestelling is al de volgende dag in huis !!!
Een aanrader dus.

De Decorkliniek bvba

Ornamenten

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

een aanrader, als decorbedrijf is dit voor ons een snelle lead om de juiste detail te hebben , zonder er zelf teveel werk in te steken, genoeg keuze te hebben en dit alles aan zeer aangename prijzen.

connie roest

Tafelpoten

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

ik vind dat er veel keus is, en een hele geschikte prijs

E Barth

Kast knopjes

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

Zeer professioneel, attent, meedenken, service, snelle levering

FOU

Identiek design

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

Als ik voor de hobby weer een meubelstukje maak, heeft deze online winkel heel speciale keuze in meubelpoten. Echt anders dan de standaard en dat is leuk wanneer je een identiek werkstukje wil... Als ik voor de hobby weer een meubelstukje maak, heeft deze online winkel heel speciale keuze in meubelpoten. Echt anders dan de standaard en dat is leuk wanneer je een identiek werkstukje wil maken.

Vlasakker

Beoordeling

Mooie site!

M Strik

Snel en goed!

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

Besteld in het weekend en nog diezelfde dag verzonden, uitstekende, snelle service!
Productomschrijving op de website kan iets beter (schroeven zijn te lang voor schuine montageplaat). Verder top!

W. van Klink

Bolpoten voor bankstel

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

Bolpoten zien er naar verwachting prima uit. Snelle levering.
Ons bankstel is nu op bejaardenhoogte. W.van Klink

Gerard

Goed service , prima bereikbaar voor vragen.

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

Alles verliep prima. Track en trace code kwam niet binnen. Binnen 5 minuten na telefoontje was het geregeld. Echt top