De Jong

Phishing

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

In het verleden iets besteld en krijg nu sinds gisteren spam en phishing mails binnen op mailadres dat ik alleen bij meubelpoten.nl heb gebruikt! Zie dat de site door de hostingpartij ook was... In het verleden iets besteld en krijg nu sinds gisteren spam en phishing mails binnen op mailadres dat ik alleen bij meubelpoten.nl heb gebruikt! Zie dat de site door de hostingpartij ook was gesloten dus ben bang dat de site is gehackt en mijn persoonsgegevens buit zijn gemaakt. Jammer dat er bedrijven zo met persoonsgegevens omgaan en de beveiliging niet zo nauw nemen.

Reactie Dielessen Multishop:

Geachte heer, mevrouw de Jong,
Zojuist ontvingen we uw beoordeling en schrokken daar van. Een aantal zaken wil ik even ophelderen.
Allereerst hebben we altijd gebruikt gemaakt van een...
Geachte heer, mevrouw de Jong,
Allereerst hebben we altijd gebruikt gemaakt van een zogenaamd SSL certificaat. Dat wil zeggen dat de site beveiligd is en anderen nooit uw gegevens kunnen inzien gebruiken omdat deze versleuteld over het internet gaan. Dat onze site gehackt zou zijn in ook een uit de lucht gegrepen beredenering. Wij zijn welgeteld 2 dagen bezig geweest met het overzetten van onze ‘oude’ site naar een nieuw platform en deze is momenteel ook weer gewoon live.
En ook de opmerking dat we het niet zo nauw nemen met een persoonsgegevens is ook nergens op gebaseerd. We doen het maximale om onze website en de klantgegevens te beschermen tegen kwaadwillenden. Deze ‘klacht’ hebben we ook in de afgelopen 12 jaar nog nooit eerder gehad.
U heeft helaas niet de moeite genomen om op onze e-mail te reageren, dus vandaar deze reactie op dit platform.
W. Dielessen
Meubelpoten.nl

Emco Helder

Console vurenhout

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

Mooie consoles met uitstekende prijs /kwaliteit en erg snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooi, degelijk product. Een echte aanrader

W. Roest

Bestelling van 4 retro meubelpootjes

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

Netjes geleverd. 1 pootje zag er anders uit. Direct werd er nog een pootje geleverd zodat we 4 gelijk uitziende pootjes hadden. Goede service dus.

Joop

Houten kastpoten

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

Goede website met diverse betaalmogelijkheden.
Goede website met diverse betaalmogelijkheden.
Op zondagavond besteld en dinsdag ontvangen. Ik had perongeluk te weinig poten besteld. Direct een mailtje er achteraan gestuurd. Werd de dag erop geregeld en dus 1 dag later de poten al ontvangen. Geen gedoe werd gewoon geregeld.
Perfecte!

Jan

Stalen poten

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

snelle levering en prima producten, netjes gecoat!

Janssen

Prima service .
Bestellen volgende dag in huis.

bob cluwen

Bolpoten

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

product in goede orde ontvangen.
stokschroeven waren tekort; 60 mm i.p.v. 120 mm. volgens de woordvoerder van het bedrijf was een langere versie niet te leveren.
bij een landelijke...
product in goede orde ontvangen.
bij een landelijke bouwmarkt de juiste maat aangekocht, t.w. Fisher STS 8x120 mm UX. voor nog geen € 10 was ik geholpen.
originele stokschroeven vervangen voor een langere versie en klaar was kees.

Annette

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

Snelle levering en reageren super snel op e-mail!

Harold

Ruim aanbod

Beschrijf hier uw ervaring met Meubelpoten.nl - Tafelpoten.nl - Dielessen.nl

Precies wat ik nodig heb met een goeie persoonlijke advies