diana

Erg tevreden over het eind resultaat, m'n bank en fauteuil zien er weer als nieuw uit. Ook vond ik het erg fijn dat de jongeman goed kon uitleggen waar hij precies mee bezig was. Ik raad Meubelfris... Erg tevreden over het eind resultaat, m'n bank en fauteuil zien er weer als nieuw uit. Ook vond ik het erg fijn dat de jongeman goed kon uitleggen waar hij precies mee bezig was. Ik raad Meubelfris en fix voor iedereen aan!!!

Snelle service, nette prijs en uitstekend geleverd werk.

Fam. Doevendans

Gegoogeled omdat wij een smoezelige bank hadden en de trap was ook niet zo mooi meer. Offerte aangevraagd snel binnen en afspraak gemaakt....en nu is onze trap en bank weer als nieuw! Als het weer... Gegoogeled omdat wij een smoezelige bank hadden en de trap was ook niet zo mooi meer. Offerte aangevraagd snel binnen en afspraak gemaakt....en nu is onze trap en bank weer als nieuw! Als het weer zover komt, weet ik wie ik bellen moet!

Top gedaan, heel erg blij mee....mooie schone trap en bank. Zeker aantebevelen!

SUPER bedrijf

VAKWERK!

Jan-Willem

Prima bedrijf om je bank door te laten reiningen. Vakandig en klantvriendelijk! Onze bank is weer fris.

Henk en Gerda

Bank, matras en tapijt zijn keurig schoon geworden. Zeer vriendelijke en geduldige jonge man. We gaan Meubelfris zeer zeker in onze familie en vriendenkring aanbevelen. Dank voor de goede en snelle... Bank, matras en tapijt zijn keurig schoon geworden. Zeer vriendelijke en geduldige jonge man. We gaan Meubelfris zeer zeker in onze familie en vriendenkring aanbevelen. Dank voor de goede en snelle service! Henk en Gerda

Binnen 2 dagen afspraak gepland, snelle service.
Zeer vriendelijk jonge man.
Goede en duidelijke uitleg.

Pronk Multiservice

Snel en makkelijk een aanvraag neer kunnen leggen. Kwamen terug met meerdere opties wat voor ons het beste zou passen.
Super service!

Snel, flexibel en zeer goede kwaliteit. Stoelen zijn weer als nieuw!

D. Runner

Vriendelijke en bekwame mensen

Klant is koning en gewoon goed werk geleverd

G. Zwart

Buitengewoon positief. Keurige medewerker die snel en accuraat werkt. Na het opdrogen zagen we dat er 1 plek niet helemaal schoon geworden was. Binnen 48 uur stond Michael weer voor de deur om dit... Buitengewoon positief. Keurige medewerker die snel en accuraat werkt. Na het opdrogen zagen we dat er 1 plek niet helemaal schoon geworden was. Binnen 48 uur stond Michael weer voor de deur om dit kosteloos op te lossen. Servicegericht bedrijf dat zijn afspraken nakomt. Kortom echt aan te bevelen.

Service gericht, komt gemaakte afspraken na.

Geen.

Uitstekend resultaat en prima service!

Zeer net werk geleverd, blij mee

Isis van der Meer

Zeer snelle reactie op mijn offerteaanvraag en prima prijs/kwaliteit.
Hele vriendelijke en prettige medewerker. Bank en stoel zijn weer helemaal schoon. Heel blij mee!
Meubelfris kan ik...
Zeer snelle reactie op mijn offerteaanvraag en prima prijs/kwaliteit.
Meubelfris kan ik zeker aanbevelen.

Spullen weer zo goed als nieuw. Snelle reactie en zeer fijne en prettige medewerker.