9.8/10
9.8/10

Henk en Gerda

Bank, matras en tapijt zijn keurig schoon geworden. Zeer vriendelijke en geduldige jonge man. We gaan Meubelfris zeer zeker in onze familie en vriendenkring aanbevelen. Dank voor de goede en snelle... Bank, matras en tapijt zijn keurig schoon geworden. Zeer vriendelijke en geduldige jonge man. We gaan Meubelfris zeer zeker in onze familie en vriendenkring aanbevelen. Dank voor de goede en snelle service! Henk en Gerda

Binnen 2 dagen afspraak gepland, snelle service.
Zeer vriendelijk jonge man.
Goede en duidelijke uitleg.

Pronk Multiservice

Snel en makkelijk een aanvraag neer kunnen leggen. Kwamen terug met meerdere opties wat voor ons het beste zou passen.
Super service!

Snel, flexibel en zeer goede kwaliteit. Stoelen zijn weer als nieuw!

D. Runner

Vriendelijke en bekwame mensen

Klant is koning en gewoon goed werk geleverd

G. Zwart

Buitengewoon positief. Keurige medewerker die snel en accuraat werkt. Na het opdrogen zagen we dat er 1 plek niet helemaal schoon geworden was. Binnen 48 uur stond Michael weer voor de deur om dit... Buitengewoon positief. Keurige medewerker die snel en accuraat werkt. Na het opdrogen zagen we dat er 1 plek niet helemaal schoon geworden was. Binnen 48 uur stond Michael weer voor de deur om dit kosteloos op te lossen. Servicegericht bedrijf dat zijn afspraken nakomt. Kortom echt aan te bevelen.

Service gericht, komt gemaakte afspraken na.

Geen.

Uitstekend resultaat en prima service!

Zeer net werk geleverd, blij mee

Isis van der Meer

Zeer snelle reactie op mijn offerteaanvraag en prima prijs/kwaliteit.
Hele vriendelijke en prettige medewerker. Bank en stoel zijn weer helemaal schoon. Heel blij mee!
Meubelfris kan ik...
Zeer snelle reactie op mijn offerteaanvraag en prima prijs/kwaliteit.
Meubelfris kan ik zeker aanbevelen.

Spullen weer zo goed als nieuw. Snelle reactie en zeer fijne en prettige medewerker.

K.Dees

Zeer tevreden! Mijn 2 trappen en overloop zien er weer als nieuw uit waren nog niet aan vervanging toe. Raad het zeker aan om te laten reinigen.

Er word netjes gewerkt en duidelijk uitleg op vragen.

Prima service, nette vriendelijke heer die met zorg en toewijding mijn bank fantastisch heeft gereinigd.

De kwaliteit van de geleverde dienst en het is een verademing om een beschaafd mens over de vloer te krijgen in plaats van schreeuwende lompe lui.

Geen.

Ging om klus voor op een zondag. Werd snel en adequaat geregeld. Bijzonder plezierige en vakkundige medewerker.

Tom Blanken

Zeer goed. 2 tamelijk verontreinigde bankstellen (2- + 3-zits) en 1 hocker weer als nieuw voor een redelijke prijs. En snel en efficiënt. Bravo Michael! AANRADER! Nog even afwachten tot het is... Zeer goed. 2 tamelijk verontreinigde bankstellen (2- + 3-zits) en 1 hocker weer als nieuw voor een redelijke prijs. En snel en efficiënt. Bravo Michael! AANRADER! Nog even afwachten tot het is opgedroogd maar wij zijn VOL VERTROUWEN!