9.8/10

Super!!!!!

Perfecte service

Adrie

Zeer tevreden

Snelle reactie en goed werk geleverd

Threa Hol

Snelle reactie op de aanvraag, duidelijke offerte en binnen een week al beschikbaar om te komen. Heel vriendelijk en correct ter woord gestaan!!

Snel beschikbaar

Er werd gevraagd om een handdoek, dit zou het bedrijf zelf ook kunnen meenemen (maar dit is echt zoeken naar een puntje...)

optekamp

Alles heel prettig verlopen

veel ervaring

zou niet weten wat

D.Runner

Voor de 2e keer Meubelfris ingeschakeld nu voor het reinigen van ons bankstel. Dit ziet er weer uit als nieuw.
Erg fijn bedrijf om zaken mee te doen, wederom voor herhaling vatbaar.

Net bedrijf en nette mensen/medewerkers

D. Spencer

Gister mijn oude bankstel laten reinigen nadat de bank geheel gedroogd was, is het resultaat duidelijk zichtbaar zeer tevreden hiermee. De nette jongeman heeft vooraf duidelijke informatie gegeven... Gister mijn oude bankstel laten reinigen nadat de bank geheel gedroogd was, is het resultaat duidelijk zichtbaar zeer tevreden hiermee. De nette jongeman heeft vooraf duidelijke informatie gegeven hoe alles in zijn werking gaat. Zeker een aanrader, voor herhaling vatbaar in de toekomst.

Goede service, nette mensen, goed werk geleverd.

Linda

Goede ervaring met dit bedrijf. Onze bank was echt heel vies en nu ziet ie er weer als nieuw uit. Ook was de jongen die de bank kwam reinigen erg vriendelijk en proffesioneel.

Vriendelijk en professioneel

Het zou op zich wel handig zijn als je via een sms nog een bevestiging krijgt wanneer de afspraak ingepland is, als dit telefonisch gebeurd is.

Henk en Joyce Verhulst

Na offerte zeer snel een afspraak kunnen maken.
Bankstel en karpet zien er weer stralend uit.
Ze hebben waargemaakt wat ze beloofden!!
Joyce en Henk, Amsterdam

Aardige medewerker die ons vooraf goede informatie over de werkzaamheden.

Ga zo door!

Erg goede en snelle service. Er was een klein onderdeel vergeten schoon te maken maar dat hebben ze heel snel alsnog schoongemaakt, zonder extra kosten.

Snelle service en vriendelijkheid

Mevr. Bink-hanen

Fantastisch alles weer schoon.

Grandioos hoe alles is opgeknapt, o.a. Vloerbedekking, bank en fauteuil.

Geen.