M Driel

Prima afgeleverd en alles is goede orde ontvangen. Echter stond op de website 3 dagen levertijd, maar als je dan alles hebt ingevuld, moet je ineens extra betalen (bovenop de standaard... Prima afgeleverd en alles is goede orde ontvangen. Echter stond op de website 3 dagen levertijd, maar als je dan alles hebt ingevuld, moet je ineens extra betalen (bovenop de standaard verzendkosten) als je het binnen deze tijd in huis wilt hebben.

Beschrijf hier uw ervaring

Geef levertijden en extra kosten eerlijk en tijdig aan.
Geef levertijden en extra kosten eerlijk en tijdig aan.
Ik was erg verbaasd over de extra kosten die ik ineens moest betalen om het binnen de levertijd die op de website vermeld stond te ontvangen. Verder was de bezorger beetje vluchtig. Rende door de paklijst heen waardoor ik niet bij kon houden of we alles hadden. Later bleek dat er iets nabezorgd moest worden, terwijl hij deze wel als ontvangen had aangemerkt.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Extra kosten voor levering binnen de 3 dagen die op de website vermeld worden.

Gi Rijcken

Onmiddellijk hulp via internet. Correcte opvolging.

Frank v Schijndel

Order besteld, en was volgens afspraak ook heel snel geleverd.
onze complimenten hiervoor.

Beschrijf hier uw ervaring

we hadden een spoed werkje, en dus snel het materiaal nodig.
gebeld met het bedrijf en gevraagd wat er mogelijk was.
Afspraak daarover gemaakt, en op de juiste dag geleverd vlg....
we hadden een spoed werkje, en dus snel het materiaal nodig.
gebeld met het bedrijf en gevraagd wat er mogelijk was.
Afspraak daarover gemaakt, en op de juiste dag geleverd vlg. afspraak, met alles erop en eraan.

als het zo bij allemaal zou zijn, dan hebben wij geen klachten.
dus heb je Metalstudwand materiaal nodig hebbven dan ben hier bij de juiste leverancier.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

ik heb alles kunnen vinden wat we nodig hadden, en overal stond er nog bij, misschien is dit ook nog aanbevelingswaardig
dus je kon eigenlijk niets vergeten.

onze complimenten....
dus je kon eigenlijk niets vergeten.

onze complimenten. Met vriendelijke groeten Holding v Schijndel's confectie BV ( Frank)

herok

Zeer correct en flexibel

Rick

Site werkt top en veel informatie aanwezig.

Beschrijf hier uw ervaring

Materiaal was compleet en vragen werden redelijk beantwoord op Whatsapp

Bedrijf dat de bezorging verzorgt zou wel lesje in klantvriendelinkheid kunnen krijgen.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Evt bezorg tijden of indicaties.

FmB de vakmannen

Snel, klantvriendelijk en behulpzaam!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik kon er niet voldoende uithalen en daarom gebeld. Dat voelt wel als warm bad.

Mulder

Prima šŸ‘

Top

Martens

In een woord perfect

perfecte afhandeling

voor mijn gevoel geen .

Stefan

Bestellen is makkelijk, echter bij het bestellen van een deurframe krijg je geen handleiding hoe je die in elkaar zet, vermoedelijk om de afbouwservice te promoten maar niet klantvriendelijk. Bestellen is makkelijk, echter bij het bestellen van een deurframe krijg je geen handleiding hoe je die in elkaar zet, vermoedelijk om de afbouwservice te promoten maar niet klantvriendelijk.
Bestelling afhalen is fijn dat het kan, jammer dat de partner waar het afgehaald kan worden slecht op de hoogte is en een halve bestelling wou meegeven. Overige materialen moesten zelf gezocht worden in de winkel waarvan deels niet op voorraad was.

Beschrijf hier uw ervaring

Communicatie naar partner shop, handleiding bij materialen (deurframe)

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Hoe een deurprofiel/frame te monteren!!!

Reactie Metalstudwand.com:

Handleidingen voor het monteren van stalen nastelkozijnen staat bij iedere maatvoering kozijn op onze site in een pdf bestand. Ook iedere pagina van de nastelkozijnen is voorzien van een... Handleidingen voor het monteren van stalen nastelkozijnen staat bij iedere maatvoering kozijn op onze site in een pdf bestand. Ook iedere pagina van de nastelkozijnen is voorzien van een montagefilmpje waarin wij uitleg geven over de montage.

C.berntsen

Eerste keer iets besteld
Snelle duidelijke afhandeling
Bestelling compleet en op tijd aangeleverd

Kan ik nog niet beoordelen