Reviews

8.4 / 10
299 beoordelingen
Schrijf beoordeling

92% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Bestelgemak
8.6/10
Klantvriendelijkheid
8.6/10
Informatie op de website
8.6/10

299 Reviews

Wim Janssen

9/10

Uitstekende levering

Beschrijf hier uw ervaring

top

Verbeterpunten of tips

nee

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

?


Emiel

10/10

Wil Jolanda bedanken voor de goede hulp dankzij haar had ik mijn hele bestelling in een keer !


Anders Boyd

10/10

Erg goed. Er was een probleem met aflevering. Ze hebben het meteen opgelost.


Ronald Ariës

4/10

Ongeïnteresseerd, bellen niet terug

Beschrijf hier uw ervaring

Er wordt beweerd dat de verzendkosten de laagste zijn. De pallet kost €10, dus uiteindelijk even duur!

Verbeterpunten of tips

Laat de samenstellen synchroon lopen met de video! Bijgeleverde foamband is te smal, pas dit aan bij breedte van profielen! Gipsplaatschroeven gaan niet door msh profiel en heeeel moeilijk door msv... Laat de samenstellen synchroon lopen met de video! Bijgeleverde foamband is te smal, pas dit aan bij breedte van profielen! Gipsplaatschroeven gaan niet door msh profiel en heeeel moeilijk door msv profiel! Waarom geen zelfborende schroeven geadviseerd?

Reactie Metalstudwand.com:

Hoewel wij alleen met professionele materialen werken, vinden wij het jammer dat uw ervaring met ons en onze producten een onvoldoende heeft gescoord.


Ron de Wit

10/10

Top

Beschrijf hier uw ervaring

Doet wat je belooft

Verbeterpunten of tips

Hou dit vast


Haas

3/10

Spullen geleverd maar daar is ook alles mee gezegd. Volgens Afspraak zou er op donderdag voor 12 uur geleverd worden. Echter ivm een sterf geval is er later telefonisch contact geweest om deze... Spullen geleverd maar daar is ook alles mee gezegd. Volgens Afspraak zou er op donderdag voor 12 uur geleverd worden. Echter ivm een sterf geval is er later telefonisch contact geweest om deze afspraak te verzette. Netjes kreeg ik hier over een mail dat het was verzet naar maandag. Tot mijn verbazing stond donderdag ochtend toch alles voor de deur... wat op zich nog niet zo erg zou zijn, waren het niet dat het aan de achterkant van de woning geplaatst had moeten worden. Hierover gebeld om mijn ongenoegen uit te spreken en te vragen wat er is fout gegaan zou ik worden terug gebeld. Maar helaas.... ik moest het doen met een onpersoonlijk mailtje.

Reactie Metalstudwand.com:

Een sterfgeval is vreselijk waarvoor onze condoleances en geven toe dat wij u beter even hadden kunnen terugbellen. Wij hebben het afgedaan met een mailtje waarin wij onze excuses hebben aangeboden... Een sterfgeval is vreselijk waarvoor onze condoleances en geven toe dat wij u beter even hadden kunnen terugbellen. Wij hebben het afgedaan met een mailtje waarin wij onze excuses hebben aangeboden en dat was zeker niet gepast.


frank prinsen

10/10

Prima

Beschrijf hier uw ervaring

prima

Verbeterpunten of tips

prima


M Driel

6/10

Prima afgeleverd en alles is goede orde ontvangen. Echter stond op de website 3 dagen levertijd, maar als je dan alles hebt ingevuld, moet je ineens extra betalen (bovenop de standaard... Prima afgeleverd en alles is goede orde ontvangen. Echter stond op de website 3 dagen levertijd, maar als je dan alles hebt ingevuld, moet je ineens extra betalen (bovenop de standaard verzendkosten) als je het binnen deze tijd in huis wilt hebben.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima afgeleverd en alles is goede orde ontvangen. Echter stond op de website 3 dagen levertijd, maar als je dan alles hebt ingevuld, moet je ineens extra betalen (bovenop de standaard... Prima afgeleverd en alles is goede orde ontvangen. Echter stond op de website 3 dagen levertijd, maar als je dan alles hebt ingevuld, moet je ineens extra betalen (bovenop de standaard verzendkosten) als je het binnen deze tijd in huis wilt hebben.

Verbeterpunten of tips

Geef levertijden en extra kosten eerlijk en tijdig aan.
Ik was erg verbaasd over de extra kosten die ik ineens moest betalen om het binnen de levertijd die op de website vermeld stond te...
Geef levertijden en extra kosten eerlijk en tijdig aan.
Ik was erg verbaasd over de extra kosten die ik ineens moest betalen om het binnen de levertijd die op de website vermeld stond te ontvangen. Verder was de bezorger beetje vluchtig. Rende door de paklijst heen waardoor ik niet bij kon houden of we alles hadden. Later bleek dat er iets nabezorgd moest worden, terwijl hij deze wel als ontvangen had aangemerkt.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Extra kosten voor levering binnen de 3 dagen die op de website vermeld worden.


Gi Rijcken

10/10

Onmiddellijk hulp via internet. Correcte opvolging.


Frank v Schijndel

10/10

Order besteld, en was volgens afspraak ook heel snel geleverd.
onze complimenten hiervoor.

Beschrijf hier uw ervaring

we hadden een spoed werkje, en dus snel het materiaal nodig.
gebeld met het bedrijf en gevraagd wat er mogelijk was.
Afspraak daarover gemaakt, en op de juiste dag geleverd vlg....
we hadden een spoed werkje, en dus snel het materiaal nodig.
gebeld met het bedrijf en gevraagd wat er mogelijk was.
Afspraak daarover gemaakt, en op de juiste dag geleverd vlg. afspraak, met alles erop en eraan.

Verbeterpunten of tips

als het zo bij allemaal zou zijn, dan hebben wij geen klachten.
dus heb je Metalstudwand materiaal nodig hebbven dan ben hier bij de juiste leverancier.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

ik heb alles kunnen vinden wat we nodig hadden, en overal stond er nog bij, misschien is dit ook nog aanbevelingswaardig
dus je kon eigenlijk niets vergeten.

onze complimenten....
ik heb alles kunnen vinden wat we nodig hadden, en overal stond er nog bij, misschien is dit ook nog aanbevelingswaardig
dus je kon eigenlijk niets vergeten.

onze complimenten. Met vriendelijke groeten Holding v Schijndel's confectie BV ( Frank)