Corné Zeevat

Info op website is goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede prijzen alleen tegenvaller kimy bij bestellen: er wordt 38.50 vpor pallet gerekend. Andere bedrijven rekenen daar niets voor. Materiaal netjes geleverd.

Waar erg ontevreden over is dat ik 77 euro heb betaald voor pallet die vervolgens ook nog een kapot en geen bedrijf die er nog voor gaf. Reken je geld voor een pallet, zorg dan dat statiegeld... Waar erg ontevreden over is dat ik 77 euro heb betaald voor pallet die vervolgens ook nog een kapot en geen bedrijf die er nog voor gaf. Reken je geld voor een pallet, zorg dan dat statiegeld pallet is of merk pallet waar je nog wat voor kunt krijgen.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Gereedschap voor het aanbrengen van de fill and finish

Hans Schaeffer

Positief ze komen alle afspraken na maar zijn niet goedkoop en rekenen stevige verzendkosten

Beschrijf hier uw ervaring

positief ze komen alle afspraken na maar zijn niet goedkoop en rekenen stevige verzendkosten

Zorg voor marktconforme prijzen en verzendkosten

M Schot

Goed, duidelijke info.

Prima.

nvt

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Voor mij persoonlijk was alle info aanwezig.

Etagon

Uitstekende service, snelle levering!

Beschrijf hier uw ervaring

Samenvoegen van orders uit diverse webshops mag wat eenvoudiger.

Boumans & Partners Advocaten

Makkelijk en voldoende informatief

Deepak Doekharan

Snelle reactie en afhandeling

Beschrijf hier uw ervaring

Was opzoek naar knauf diamond board. Door veel leveranciers niet meer te leveren door corona. Sistoshops had ze gelukkig wel op voorraad, alles is voorspoedig verlopen en binnen enkele dagen had ik... Was opzoek naar knauf diamond board. Door veel leveranciers niet meer te leveren door corona. Sistoshops had ze gelukkig wel op voorraad, alles is voorspoedig verlopen en binnen enkele dagen had ik ze binnen. Super bedankt.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Korting hij afnemen grote hoeveelheid

michael van iersel

Goed alleen jammer dat ik voor een pallet moet betalen waar ik zelf niets mee kan?

Zie hierboven

Statiegeld pallet ?. Hoezo

Alles

Jan-Wim Verhoeff

Eerste ervaring is goed bevallen

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelling ging zeer vlot, het is duidelijk wat nodig is voor de wand. Folie (damdicht/dampopen) was echter niet te vinden. Uiteindelijk werden verkeerde profielen opgestuurd (te kort). Dit werd na... Bestelling ging zeer vlot, het is duidelijk wat nodig is voor de wand. Folie (damdicht/dampopen) was echter niet te vinden. Uiteindelijk werden verkeerde profielen opgestuurd (te kort). Dit werd na telefonisch contact goed opgelost. De beloofde credit is echter nog niet ontvangen.

Ook folie aanbieden als optie

Dampopen en dampdich folie

Mark

Prima geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

Besteld en binnen een paar dagen af hehaald bij een bouwcentrum in mijn omgeving. Prima dus.