Informatie over metaalsoorten op metaalcenter.nl
Info over Levering order

Promas Multi-Projects

Prima service!

Prima service

Kuiper

Door fout van mijn kant mail gestuurd met orderwijziging voor extra buizen. Order is kosteloos aangepast. Superservice!

Service, snelle levering

de klein

Zeer snel en goed

snelle levertijden

Snoeys

De geleverde hoekprofielen voldeden niet aan de verwachte kwaliteiten. Ik bestelde warmgewalste hoekprofielen 15x15x3 met scherpe hoek zoals voorgesteld op de bestellijst. De geleverde hoeken waren... De geleverde hoekprofielen voldeden niet aan de verwachte kwaliteiten. Ik bestelde warmgewalste hoekprofielen 15x15x3 met scherpe hoek zoals voorgesteld op de bestellijst. De geleverde hoeken waren in het atelier zelf geplooide hoeken uit geknipte strips van staalplaten! Daarbij waren de profielen in de lengte krom. Wel 35 mm a 40 mm op een lengte van 2m. Voor mij waardeloos om rechte strakke constructies te realiseren. Schroot, weggesmeten geld! Sorry!

Bestelgemak en snelle levering.

Reactie Metaalcenter.nl:

Bedankt voor uw review. Kennelijk is er door ons verkeerd materiaal geleverd (zo te lezen is er per abuis koudgewalst geleverd (zeker niet zelf uit plaat gezet o.i.d. Dit wordt bij de fabriek uit... Bedankt voor uw review. Kennelijk is er door ons verkeerd materiaal geleverd (zo te lezen is er per abuis koudgewalst geleverd (zeker niet zelf uit plaat gezet o.i.d. Dit wordt bij de fabriek uit bandstaal gewalst) ipv warmgewalst), maar bij ons is hiervan geen melding van u bekend? Als u dat had gedaan, dan hadden wij u uiteraard alsnog het juiste kunnen toesturen. Als u dit alsnog wenst, dan horen wij dat graag (info@metaalcenter.nl). Met vriendelijke groet. Metaalcenter.nl

Uelman

Uitstekend. Zowel de keuze als de levering.

Keuze, ook kleine hoeveelheden zijn te bestellen.

Nadema

Prima levering. Late verzending aankomst

Ruime keus

Donkers

Prima service

Groot assortiment, goede prijs, snelle levering

Kupper

Snelle levering, zorgvuldig afgeleverd, goede prijzen.

Eggermont

Zeer goed

Correcte en snelle levering ook een zeer goede communicatie

Snauwaert

Het geleverde matreaal was prima ook goed ingepakt geen krassen, alleen met de levering liep het fout door de vervoerder, anders zou ik 5 steren hebben gegeven, hopelijk was dit eenmalig.

snelle reactie toen ik melde dat er één en ander fout liep met de bestel diens.