Peter

Ik krijg net een e-mail om mijn abonnement te verlengen, maar ik heb geen abonnement bij dit bedrijf. Het lijkt er dus op dat ze me proberen op te lichten.

Mariska Van Staveren

Super goede service met mijn laptop lease alles simpel en gemakkelijk geregeld geen grote uitgave in 1 keer maar maandelijks een klein bedrag superrrr

Reactie Message to the Moon:

Beste Mariska,
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met uw nieuwe laptop.
Wij wensen u veel plezier met uw laptop en danken u voor deze review.
Team...
Beste Mariska,
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met uw nieuwe laptop.
Wij wensen u veel plezier met uw laptop en danken u voor deze review.
Team Klantcontact
Message To The Moon

Oliver's broodjes en zo

Super goede Deal. Erg blij met onze nieuwe laptop erg snel en mooi in gebruik. Makkelijk en snel geregeld. Geen grote uitgave in 1 keer maar gewoon op lease. Dus maandelijks een klein bedrag. Echt... Super goede Deal. Erg blij met onze nieuwe laptop erg snel en mooi in gebruik. Makkelijk en snel geregeld. Geen grote uitgave in 1 keer maar gewoon op lease. Dus maandelijks een klein bedrag. Echt een aanrader.

van Veenendaal

Erg blij met mijn nieuwe gigaset. super snel geleverd en voor een mooie prijs.

B.F. Systemen

Wij kregen een mail van hen met de tekst: Uit de aantekeningen van mijn collega Mohamed zag ik dat het bijna tijd is voor *** om het abonnement voor uw zakelijke telefonie te verlengen. Etc. Wij kregen een mail van hen met de tekst: Uit de aantekeningen van mijn collega Mohamed zag ik dat het bijna tijd is voor *** om het abonnement voor uw zakelijke telefonie te verlengen. Etc.
Wij zijn geen klant bij hen (geweest) en willen het nu zeker niet worden.

Holistisch psycholoog

Zeer slecht! Wij hebben onze bestelling überhaupt nooit geleverd gekregen. Dagelijks gebeld met klantenservice en nooit word er terug gebeld of krijg je iemand aan de lijn. Steeds nieuwe beloftes... Zeer slecht! Wij hebben onze bestelling überhaupt nooit geleverd gekregen. Dagelijks gebeld met klantenservice en nooit word er terug gebeld of krijg je iemand aan de lijn. Steeds nieuwe beloftes niks word nagekomen. Wij hebben zelfs nog een bedrag te goed dat is afgeschreven maar het enige wat je krijgt zijn facturen van €250 terwijl niets van de bestelling is gekomen! Ik zou 2 keer nadenken voor je hier diensten besteld!

edjes taxi bedrijf

Nooit wat besteld bij hun,4x gebeld en ik zou geholpen worden,nou dus niet.Ik had nog nooit van dit bedrijf gehoord en zo ineens facturen op de deur mat.Zou het niet aan raden om hier mee in zee... Nooit wat besteld bij hun,4x gebeld en ik zou geholpen worden,nou dus niet.Ik had nog nooit van dit bedrijf gehoord en zo ineens facturen op de deur mat.Zou het niet aan raden om hier mee in zee tegaan....

Jij op je mooist

4 dagen geleden een nummer gekocht uit het direct online , omdat ik met spoed een nummer nodig had. Het is echter nog steeds niet geregeld tegen alle beloftes in