Houthandel Goed Hout

We zaten door een kabelbreuk in de regio zonder internet. De jongens (Hans) van Message To The Moon stuurden direct een monteur (nick) met een 4G/5G back-up modem... We zaten door een kabelbreuk in de regio zonder internet. De jongens (Hans) van Message To The Moon stuurden direct een monteur (nick) met een 4G/5G back-up modem (https://messagetothemoon.nl/4g-voor-thuis) . Hierdoor waren we direct weer in de lucht, ben blij met de service dat ze echt snel schakelen. Niet dat gepraat van die grote jongens. Ik merk echt dat als je ze als professionals behandelt je een superservice ervoor terug krijgt. En ja dan zijn ze wellicht niet de goedkoopste, en vroeger maakte ik de nota's handmatig over en irriteerde ik mij daaraan. Maar inmiddels, heel eerlijk, voor die 6 tientjes in de maand per auto incasso daar lig ik daar ook niet meer van wakker. Ik ben blij dat we in Nederland nog een partij hebben die je niet in een callcenter wegstopt.

VZH

Prima club, duidelijk contract weet je wat je er aan hebt en snelle oplevering.

Uitstekend, een aanvraag wordt door iedereen z.s.m. opgepakt en netjes afgehandeld.

Reactie Message to the Moon:

Super! Hartelijk dank voor de beoordeling Els, leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn met jullie Hosted Telefonieoplossing!
namens Team Klantcontact - Rogier...
namens Team Klantcontact - Rogier (& Alex)

Hotel Prins Maurits

Uitstekend

Geachte heer Stroomer,
Fijn dat wij u al zolang van dienst mogen zijn, op naar een voortzetting van onze inmiddels bijna 10 jaar durende samenwerking!
Alex

Stichting Navarea

Zeer positief: deskundig, snel reagerend en oplossing gericht. De medewerkers (ihb Alex Vlasman) houden rekening met de specifieke doelgroep die gebruik maakt van de diensten van MTTM

Beste Louis,
Dank voor de eerlijke beoordeling en dit doen wij graag!
Groet,
Alex

Viktor

Vorige provider had internet te vroeg afgekoppeld, contact gehad met technische afdeling monteur heeft zelfde dag nog internet kunnen regelen voor ons bedrijf top!

Willemsen

Tot nu toe goede service!

Van Meulen

Goede service en vriendelijk personeel. Goed geholpen door Rebeca