I Van den Brande

Vlotte service en geen klachten.

niet lang moeten wachten.

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer van den Brande, dank voor uw mooie review.
"Vlotte service en geen klachten. Niet lang moeten wachten".
U bent al lang een tevreden klant bij ons, dat vinden wij ook mooi, dan weten we dat u tevreden bent. We proberen ook alle orders dezelfde werkdag te verwerken en we leveren dus snel. Mooi en goed verpakt. Veel plezier met de #Mephisto schoenen en weer graag tot een volgende keer.
Team merkschoenen.com

Een correct bedrijf met een goede communicatie.

Een korte , maar goede, beschrijving van product.er

Er is altijd ruimte voor verbetering maar ik zie het nog niet.

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer, dank voor uw hele mooie review.
"Een correct bedrijf met een goede communicatie. Een korte , maar goede, beschrijving van producten".
Echt mooi om te lezen, snel en goed orders verwerken, dat zullen we blijven doen.
Team merkschoenen.com

Prima bedrijf, goede service, ben erg tevreden.

Verkopen prima schoenen, kwaliteit.

?

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mevrouw, dank voor uw mooie review.
"Prima bedrijf, goede service, ben erg tevreden. Verkopen prima schoenen, kwaliteit".
Dat is heel mooi om te lezen. Merkschoenen tegen de beste prijs, snel leveren en geen verzendkosten. (NL) Fijn dat u zo tevreden bent, veel plezier met de Wolky schoenen en graag weer tot een volgende keer!

Thea

Snelle verwerking en verzending. Helemaal tevreden 👍

Reactie Merkschoenen.com:

Dag Thea, dank voor uw hele mooie review.
"Snelle verwerking en verzending. Helemaal tevreden 👍".
Mooi! Bijna alle orders leveren wij de volgende werkdag. Fijn dat u tevreden bent. Veel plezier met de Wolky slippers en graag tot de volgende keer.

BernardM

Bij merkschoenen.com al meerdere malen mijn favoriete wandelschoenen gekocht.
Prettige webshop die service hoog in het vaandel heeft staan.
Helemaal top!

Reactie Merkschoenen.com:

Dag Bernard, dank voor uw mooie review.
"Bij merkschoenen.com al meerdere malen mijn favoriete wandelschoenen gekocht.
Prettige webshop die service hoog in het vaandel heeft staan. Helemaal top!"
Inderdaad, u koopt vaker bij ons uw favoriete Mephisto wandelschoenen. Fijn dat u tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende keer!

Zeer goede service

Na foute bestelling telefonisch contact gezocht,en probleem snel opgelost,zeer vriendelijke eigenaar.

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mevrouw, dank voor uw hele mooie review.
"Zeer goede service, na foute bestelling telefonisch contact gezocht en probleem snel opgelost, zeer vriendelijke eigenaar. Geen verbeterpunten".
Van uw kant ging er iets mis, snel en goed oplossen door ons waar mogelijk. Vriendelijke eigenaar, dat is natuurlijk heel mooi om te lezen! Fijn dat u zo tevreden bent, veel plezier met de #Wolky slippers en graag tot een volgende keer.

Palmboom

Prima webshop, snel geleverd en vriendelijk voor de telefoon.

Snel en goede prijs.

Info op factuur (aantal in voorraad) mi overbodig.

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer Palmboom, dank voor uw hele mooie review.
"Prima webshop, snel geleverd en vriendelijk voor de telefoon. Snel en goede prijs. Info op factuur (aantal in voorraad) mi overbodig".
Snel leveren en telefonisch contact is altijd leuk, daarbij de beste prijs. Binnenkort nieuwe (verbeterde) site waar we nog meer mee kunnen.
Dank voor weer uw vertrouwen en graag tot een volgende keer en natuurlijk veel plezier met uw #ECCO schoenen.

Jan Breet

Geweldig gezellig en super vriendelijk, daarbij ter zake zeer kundig en een goed advies.

mooie en nette schoenen

niets, gewoon zo doorgaan

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer Breet, dank voor uw hele mooie review.
"Geweldig gezellig en super vriendelijk, daarbij ter zake zeer kundig en een goed advies, mooie en nette schoenen. Gewoon zo doorgaan".
Ja, was een heel leuk/prettig telefoongesprek over advies schoenen. Ja, na ruim 35 jaar schoenen kunnen we wel kundig advies geven. Altijd heel mooi persoonlijk contact.
Fijn dat u weer tevreden bent en veel plezier met de #Mephisto schoenen en graag natuurlijk tot een volgende keer!

Snel en correct.

Snelle levering. Goede prijs.

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer, dank voor uw hele mooie review.
"Snel en correct, snelle levering, goede prijs".
De meeste schoenen dezelfde werkdag verzonden, dus snelle levering en dat tegen de beste prijs! Veel plezier met de #Ecco schoenen en graag tot de volgende keer.

Tineke

Vriendelijk en goede service.

Vriendelijk, persoonlijk contact. Keurige oplossing voor iets dat niet goed was gegaan.

Reactie Merkschoenen.com:

Dag Tineke, dank voor uw mooie review.
"Vriendelijk, persoonlijk contact. Keurige oplossing voor iets dat niet goed was gegaan".
Ja, heel soms gaat er iets mis, ook bij ons, gelukkig niet zo vaak. Gaat er iets mis, dan oplossen zoals je het zelf ook zou willen. Fijn om te lezen dat u tevreden bent, veel plezier met de #Wolky slippers en graag tot een volgende keer.