Ben Scherrenberg

Ik ben al jaren een eccofan, nu eerste keer
bij u gekocht.
Nette en vlotte afwikkeling, prima

Dat er grotematen zijn... Prima

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer Scherrenberg, dag Ben. Bedankt voor uw mooie review.
Ïk ben al jaren een ECCO-fan, nu eerste keer bij u gekocht. Nette en vlotte afwikkeling, Fijn dat er grote maten zijn...".
Zijn ook hele fijne schoenen de ECCO Track. En inderdaad, t/m maat 50 op voorraad en al onze grote maten hebben geen prijs toeslag. Alle schoenen verpakken we netjes. Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer.

Wolky fan

Prima aankoop - fijn dat ik de merkzooltjes los kon bestellen.

Goede prijs

Reactie Merkschoenen.com:

Dag "Wolky fan", dank voor de mooie review.
"Prima aankoop, fijn dat ik de merkzooltjes los kon bestellen. Goede prijs".
Mooi! Ook de originele inlegzolen van Wolky zijn los verkrijgbaar op onze webshop tegen de beste prijs en geen bijkomende verzendkosten. Graag tot een volgende keer.
team merkschoenen.com

Super snel geleverd.en vriendelijk
Behandeld bij ruilen.
En goedkoper dan de winkel

Reactie Merkschoenen.com:

Dag, bedankt voor uw hele mooie review.
"Super snel geleverd en vriendelijk behandeld bij ruilen. Goedkoper dan de winkel, snelle levering".
Super snel..., klopt. Bestelling binnen 2 uur af willen leveren bij u. (in eigen plaats) Ruilen natuurlijk geen enkel probleem, en was erg gezellig. En goedkoper, altijd merkschoenen tegen de beste prijs. #Cruyff Graag tot een volgende keer.

Vinyl en tapijtwinkel boxtel

Een paar keer schoenen besteld. Snelle levering en goede service.

Snelle levering en goede service

Reactie Merkschoenen.com:

Dag "Vinyl en tapijtwinkel Boxtel", dank voor de mooie review.
"Een paar keer schoenen besteld, snelle levering en goede service".
Klopt, u koopt vaker bij onze webshop. We zullen snel blijven leveren tegen de beste prijs!
Veel (werk)plezier met de schoenen en graag tot een volgende keer!
Team merkschoenen.com

Gewoon goed zoals het moet.

Snelheid en gratis verzenden en de goedkoopste betreffende de aankoop.

Geen houden zo

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mevrouw, dank voor uw hele mooie review.
"Gewoon goed zoals het moet, snelheid en gratis verzenden en de goedkoopste betreffende de aankoop". Klopt, zoals het moet. Snel leveren en geen verzendkosten en ook nog eens de goedkoopste met merkproducten. #Wolky
Dank voor uw reactie en graag tot een volgende keer.
Team merkschoenen.com

Sinds een aantal jaar hier Ecco Track schoenen besteld, voor mij een merk / type welke deel uitmaken van mijn dagelijkse garderobe

goed toegankelijke site, duidelijke heldere productomschrijving

Aangekondigde combinatie van winkel / afhaaladres is een verbetering, zo maak je makkelijker kennis met nieuwe producten

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer, dank voor uw mooie review.
"Sinds een aantal jaar hier Ecco Track schoenen besteld, voor mij een merk/type welke deel uitmaken van mijn dagelijkse garderobe, goed toegankelijke site, duidelijke heldere productomschrijving. Combinatie van winkel/afhaaladres is een verbetering, zo maak je makkelijker kennis met nieuwe producten".
Laat niets aan duidelijkheid over, mooi. Wij zijn ook blij met het afhaaladres, ondanks webshop toch wat meer persoonlijk contact mogelijk.
Veel plezier met uw ECCO schoenen en graag tot ziens dus.

Goede service.

Het product is goed, zoals ook de vorige dat waren.

Geen verbeterpunten.

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer, bedankt voor uw hele mooie review.
"Goede service, het product is goed, zoals ook de vorige dat waren".
Mooi om te lezen. Al jaren koopt u bij ons schoenen. Snel leveren, merkschoenen tegen de beste prijs. Fijn dat u zo tevreden bent en graag tot een volgende keer.

Snelle en correcte levering

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mevrouw, dank voor uw review.
"Prima, snelle en correcte levering. Alhoewel ik heb gevonden wat ik nodig had zou een grotere collectie wel leuk zijn".
Snelle en correcte levering, zo hoort dat ook natuurlijk. Grotere collectie.... Omdat we de beste modellen verkopen van de merken, kunnen we onze prijzen laag houden. Veel plezier met de Wolky slippers. #België
Team merkschoenen.com

Stuk goedkoper dan de concurrent. En andere dag al in huis. Super

Snelle levering.

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mevrouw, dank voor uw hele mooie review.
"Stuk goedkoper dan de concurrent en andere dag al in huis, super! Snelle levering".
Klopt, normaal gesproken zijn al onze merkproducten/merkschoenen goedkoper. We proberen op onze kosten te letten, daarom kunnen de prijzen scherp blijven.
Dank voor uw vertrouwen en graag tot een volgende keer.
Team merkschoenen.com

Je wordt goed op de hoogte gehouden qua bestelling en levering

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mevrouw, bedankt voor uw hele mooie review.
"Prima, Je wordt goed op de hoogte gehouden qua bestelling en levering".
U krijgt altijd een bericht wanneer uw bestelling is verwerkt/verzonden. Meestal worden alle bestellingen dezelfde werkdag verwerkt door ons.
Graag tot een volgende keer.