Dock 4 Studio's

Dock 4 Studio's

Gebeld en goed advies gekregen, eigenaar blijkt al 30 jaar in de schoenen te zitten en weet dus waarover hij praat..
een echte schoenenwinkel online dus. Daarnaast was het ook nog het...
Echte aanrader!

Geen !

Reactie Merkschoenen.com:

Dag, dank voor uw hele mooie review.
Dag, dank voor uw hele mooie review.
"Gebeld en goed advies gekregen, eigenaar blijkt al 30 jaar in de schoenen te zitten en weet dus waarover hij praat, een echte schoenenwinkel online dus. Daarnaast was het ook nog het goedkoopste adres voor de (merk)schoenen die ik zocht ! Mijn volgende aankoop zal hoogstwaarschijnlijk weer hier zijn. Echte aanrader"!
Dat is heel mooi om te lezen natuurlijk. Ja, meer als 40 jaar ervaring in de schoenenbranche, bijna 10 jaar online. Prijs, snelheid leveren, beste prijs, doen wat we beloven dus. Ook altijd leuk, telefonisch contact/advies. Veel plezier met uw Lowa (werk)schoenen en graag tot een volgende keer.

Jacques Heddema - Janssen

Heel goed.

Gemakkelijk besteld, snel geleverd.

Voor mij, niet nodig.

Reactie Merkschoenen.com:

Dag, hartelijk dank voor de hele mooie review.
"Heel goed, gemakkelijk besteld, snel geleverd".
Daar worden wij blij van, mooie reviews. Makkelijk bestellen, snel leveren....
Dag, hartelijk dank voor de hele mooie review.
"Heel goed, gemakkelijk besteld, snel geleverd".
Daar worden wij blij van, mooie reviews. Makkelijk bestellen, snel leveren.
Fijn dat u zo tevreden bent en graag tot een volgende keer!

Edwin Groen

Uitstekend

Overzichtelijk

Ik besefte niet dat de schoenen zwart waren. Stond niet vermeld op de website, meen ik. Wilde eigenlijk donkerbruine schoenen, maar de geleverde zijn ook zeer bruikbaar.

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer, dag Edwin. Dank voor de hele mooie review.
Dag mijnheer, dag Edwin. Dank voor de hele mooie review.
"Uitstekend, overzichtelijk. Ik besefte niet dat de schoenen zwart waren. Stond niet vermeld op de website, meen ik. Wilde eigenlijk donkerbruine schoenen, maar de geleverde zijn ook zeer bruikbaar".
Mooi. Ook het persoonlijke (telefonische) contact, altijd leuk. Klopt, deze schoenen hebben wij alleen in het zwart. Veel plezier met deze fijne #Mephisto schoenen en graag tot een volgende keer.

Jacob

Snelle service

Scherpe prijs, snelle service

Geen verbeterpunten

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer, dank voor uw hele mooie review.
"Snelle service, scherpe prijs".
Hoppaaaa, dat is nog eens leuk om te lezen, allemaal tienen.
We proberen alle orders dezelfde...
Dag mijnheer, dank voor uw hele mooie review.
"Snelle service, scherpe prijs".
Hoppaaaa, dat is nog eens leuk om te lezen, allemaal tienen.
We proberen alle orders dezelfde (werk)dag te verzenden, gratis in NL. Daarbij ook nog eens voor de beste prijs. Fijn dat u zo tevreden bent. Heel veel plezier met de fijne Mephisto schoenen en graag tot een volgende keer!

W Westerbeek

Goede ervaring bestellingen zijn goed uitgevoerd en op tijd geleverd

Overzichtelijk om een soort schoen uit te kiezen

Volgens mij is alles goed weergegeven ik ben 74 jaar en heb geen probleem gehad bij het zoeken naar de juiste schoen

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer, dank voor uw mooie review.
Dag mijnheer, dank voor uw mooie review.
"Goede ervaring, bestellingen zijn goed uitgevoerd en op tijd geleverd. Overzichtelijk om een soort schoen uit te kiezen. Alles goed weergegeven, ik ben 74 jaar en heb geen probleem gehad bij het zoeken naar de juiste schoen".
Mooi, fijn om te lezen natuurlijk. Gewoon doen wat we beloven!
Dank voor uw bestelling en graag tot een volgende keer.

Antoine Tenbult

Altijd mijn schoenen op voorraad, snelle levering.

Nee

Reactie Merkschoenen.com:

Dag Antoine, dank voor de hele mooie review!
Dag Antoine, dank voor de hele mooie review!
"Snelle service en zeer attent, bestelde een keer een andere maat Mephisto schoen. Maar die was voor moeders. Vroegen ze of dit klopte. Altijd mijn schoenen op voorraad, snelle levering".
U bent een zeer trouwe koper bij ons. Dat vinden wij fijn. We doen wat we beloven, snel leveren tegen de beste prijs! En klopt, het viel ons op dat u een andere maat bestelde, daarom namen wij contact op. "Kort erop zitten" en persoonlijk contact, vinden wij zelf ook fijn. Weer veel plezier met de schoenen en graag weer tot een volgende keer.

leen van weverwijk

Netjes en correct

Gehele begeleiding van begin tot eind

N v t

Dag mijnheer/mevrouw, dank voor uw hele mooie review.
"Netjes en correct, gehele begeleiding van begin tot eind".
Ook u koopt vaker bij ons online, dat vinden wij prettig. Snel en...
Dag mijnheer/mevrouw, dank voor uw hele mooie review.
"Netjes en correct, gehele begeleiding van begin tot eind".
Ook u koopt vaker bij ons online, dat vinden wij prettig. Snel en netjes leveren, tegen de beste prijs. Inderdaad met Track & Trace om de bestelling helemaal te volgen.
Veel plezier met de Mephisto Barracuda schoenen en graag weer tot een volgende keer.

Ikke

Super, simpel, doen

Snelle service, geen verzendkosten, actief meedenken bij gemaakte notitie.

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mevrouw, dank voor uw hele mooie review.
"Super, simpel, doen. Snelle service, geen verzendkosten, actief meedenken bij gemaakte notitie".
Kijk, dat lezen wij natuurlijk heel...
Dag mevrouw, dank voor uw hele mooie review.
Kijk, dat lezen wij natuurlijk heel graag! Gewoon simpel nadenken met de koper, we nemen snel (soms weleens te snel) contact op over uw notitie. Meedenken met de klanten, persoonlijke service, ook bij een webshop. Wij houden er van om contact met klanten te hebben. Veel plezier van de Wolky zooltjes en graag tot een volgende keer.

M Overeem

Klant vriendelijk. Denken mee. Snelle afwikkeling van de bestelling

Snelheid afwikkeling en perfecte service

Dag mijnheer/mevrouw, dank voor uw hele mooie review.
"Klant vriendelijk, denken mee. Snelle afwikkeling van de bestelling. Snelheid afwikkeling en perfecte service".
Ik begin...
Dag mijnheer/mevrouw, dank voor uw hele mooie review.
Ik begin bijna te blozen. Ja, na telefonisch contact met u de slippers gereserveerd en na ontvangst bestelling dezelfde dag verwerkt en verzonden. Afspraken nagekomen. (anders moet je ze niet maken) Allebei veel en lang loopplezier met de Wolky slippers/muilen.

Jan

Geweldig

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer, dank voor de hele mooie review.
"Geweldig. snelle levering".
Dag mijnheer, dank voor de hele mooie review.
"Geweldig. snelle levering".
Nou, dat is mooi om te lezen... geweldig. Zou overal zo moeten zijn, we zitten er kort op en leveren snel (meestal de volgende werkdag) en geen verzendkosten. (NL) Ook tegen de beste prijs merkschoenen.
Veel plezier met de schoenen en graag tot een volgende keer.