Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Op zich goed, vond wel dat de contactpersoon naarmate het proces vorderde iets te amicaal werd...

Gisou

Ik heb niks anders dan lof. Je wordt op iedere mogelijke manier bijgestaan. Er wordt in die moeilijke tijd om alles te regelen meegedacht wat er allemaal mogelijk is om je dierbare een passend... Ik heb niks anders dan lof. Je wordt op iedere mogelijke manier bijgestaan. Er wordt in die moeilijke tijd om alles te regelen meegedacht wat er allemaal mogelijk is om je dierbare een passend afscheid te kunnen geven.

Absoluut niet.

Van Os

Goed en stijlvol

nee

Lucien Van Boven

Een warm onthaal en de bode die wij hadden heeft alles geregeld tot in de puntjes, chapeau voor haar.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Nee, alles is heel goed geregeld met de grootste zorg en empathie

Zeilemaker - Doornhein

Heel waardevol en heel veel lof voor Johan Griffioen.
Hij is zo oprecht en heeft de uitvaart heel goed begeleid en ook met de voorbereiding was hij zelf met de kerstdagen bereikbaar.

Nee

E Y Berkhof-de Jong

Keurig contact bij aanvraag. Uitvaart was netjes geregeld. 1ste keer persoonlijk contact, daarna ook nog tot en met de begrafenis. Daarna nog telefonisch en via whatt's app. Zeer doortastende dame ,... Keurig contact bij aanvraag. Uitvaart was netjes geregeld. 1ste keer persoonlijk contact, daarna ook nog tot en met de begrafenis. Daarna nog telefonisch en via whatt's app. Zeer doortastende dame , was er erg blij mee. Ze heeft de uitvaart goed geleid met assistententeam. Wat ik ook erg mooi vond was de bloemenkrans rondom de kist. Had ik nog nooit eerder gezuen.

Niet dat ik weet

Van der Straat - Been

Zeer professioneel

nee

Pajares Armesto

Fijne uitvaartverzorger

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Had misschien wat meer info willen ontvangen over alle verschillende kosten en mogelijkheden