Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Harm van Leeuwen

R.Concas

Goede ervaring alles heel goed uitgelegd en begeleid in hoeverre het kon met de keuze uitvaart wat ik heb gemaakt voor mijn vader.

Juanita van londen

Waren goede ervaringen en goed geholpen

Alles is goed gegaan

E. van Zuijlen

Alleen maar positief, professioneel en goed.

Neen.

Jacco de Kraker

"fantastisch",
"fantastisch",
Met Sascha hadden we ons geen beter persoon kunnen wensen. Ze voelde de sfeer in de familie prima aan zonder daarbij haar oog op professionaliteit te verliezen. Mij vader was zeer blij met haar ideeën en wensen, speech en de uiteindelijk DVD. Hoewel een zeer trieste gebeurtenis hebben wij goede herinneringen aan de uitvaart. Dankjewel Sascha!

Marcel Nieuwenhuizen

We hebben het contact en de wijze waarop de uitvaart en begeleiding is ingevuld als zeer goed en prettig ervaren.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Alles naar wens geregeld.

O.D. Wester-Jellema

Vriendelijk en meedenkend

In ons geval niet.

Christien van den Boom

Het paste fantastisch . Wij werden goed aangevoeld. Maar als ik na de crematie daar een dankjewel mail over stuur, krijg ik geen reactie meer terug. Dat is karig

h hakkers

Was goed geregeld en fijne mensen