TL

De deskundigheid,lief,geduldig,heel duidelijk bij de uitleg en oefeningen,bekijkt niet alleen de klachten maar ook de mens in zijn totaliteit.Neemt altijd de tijd om opnieuw uit te leggen hoe het... De deskundigheid,lief,geduldig,heel duidelijk bij de uitleg en oefeningen,bekijkt niet alleen de klachten maar ook de mens in zijn totaliteit.Neemt altijd de tijd om opnieuw uit te leggen hoe het precies moet met de oefeningen,weet/vindt altijd een oplossing bij een nieuwe klacht.Gaat nooit forceren als de oefeningen nog niet helemaal lukken.Krijg altijd een mogelijkheid/kans om weer vragen te stellen over de vorige oefeningen.Zij is een geweldige therapeute.

Duidelijkheid in het uitleggen van oorzaak van het probleem. Goede instructies en passende oefeningen voor mijn probleem

Kevin

Er werd mij heel duidelijk verteld wat ik moest doen om mijn klacht qua pijn weg kan laten gaan, elke oefening werd met aandacht behandeld. Zal ook zeker terug blijven komen omdat ik er met veel... Er werd mij heel duidelijk verteld wat ik moest doen om mijn klacht qua pijn weg kan laten gaan, elke oefening werd met aandacht behandeld. Zal ook zeker terug blijven komen omdat ik er met veel plezier heen ga en met een heel goed gevoel de deur weer uit ga

Anna

Omdat ze goed kon uitleggen hoe ik de oefeningen moet doen

Ze is duidelijk, geduldig en ze luistert goed naar de patiënt.

Voor mij was Reem niet alleen mijm oefentherapeut maar ook een luisterend oor. Ze heeft mij naast mijn fysieke klachten ook met mijn psychologische klachten geholpen door te luisteren, meedenken, en... Voor mij was Reem niet alleen mijm oefentherapeut maar ook een luisterend oor. Ze heeft mij naast mijn fysieke klachten ook met mijn psychologische klachten geholpen door te luisteren, meedenken, en helpen met oplossingen. TOP!

J.Courant

Permanent Veel aandacht aan. klachten in verband met de te verwachten mogelijkheden,

s.berkhout4@upcmail.nl

Mijn therapeute wist al gauw wat mijn klachten waren, zij nam dit waar aan mijn houding, mijn vertrouwen in haar was groot, eigenlijk verdient zij een 10 maar met een 9 komt zij goed weg.