Patrick

Onlangs heb ik voor de eerste keer een bestelling gedaan bij Memoborddeal. Na ontvangst van de bestelling die uit meerdere artikelen bestond, bleek een tweetal producten onjuist te zijn geleverd. Ik... Onlangs heb ik voor de eerste keer een bestelling gedaan bij Memoborddeal. Na ontvangst van de bestelling die uit meerdere artikelen bestond, bleek een tweetal producten onjuist te zijn geleverd. Ik stuurde onmiddellijk een e-mail naar het bedrijf. De volgende ochtend kwam het bericht met hun verontschuldiging en dat ik recht heb op datgene wat ik had besteld. De betreffende artikelen hoefde ik niet terug te sturen. Ik kreeg dezelfde dag het bericht dat ik de juiste spullen onderweg waren. Nadat ik van de besteller het tweede pakketje ontving, zag ik inderdaad datgene wat ik had besteld en tot mijn verrassing zag ik een extra set whiteboardmagneten die meegestuurd zijn. Ik ben zeer tevreden met hun erg goede service. Voor mij een reden om hier weer te bestellen indien nodig. Hun service doet niet onder voor bijvoorbeeld Coolbleu, chapeau!

Nieuwenhuijs

Verzendkosten zijn erg hoog. Heb een bestelling gedaan die door de brievenbus kan en dan moet je ook ruim 5 euro betalen. Vind dat erg duur voor brievenbuspost!
Niet alles geleverd gekregen...
Niet alles geleverd gekregen ondanks dat alles volgens de site op voorraad was. Zit nog op de nalevering te wachten. Volgende week is een ruim begrip.

Mieke

Op aanraden van m'n zus bij jullie een bord besteld en tot hier toe super meegevallen. Het hangt nog niet omhoog :-).

Reactie Memoborddeal.nl:

Wij zullen met de productinformatie aan de slag gaan om alles zo duidelijk mogelijk te omschrijven.
Bedankt voor deze bruikbare review.

snuffel

De aankoop van een glasbord is feilloos verlopen.

Martin

Mooie producten voor een prettige prijs

Goede communicatie, nette levering.

Prima site
Vlotte levering