Adinda Kenis

Ik heb een heb onlangs een zwart glazen memo bord besteld, de levering is correct verlopen. DETAIL: De meegeleverde stift kon beter: De meegeleverde witte stift was gebarsten en schrijft niet goed... Ik heb een heb onlangs een zwart glazen memo bord besteld, de levering is correct verlopen. DETAIL: De meegeleverde stift kon beter: De meegeleverde witte stift was gebarsten en schrijft niet goed (ook niet na veel schudden en op duwen om te starten. Als er toch iets min of meer mee geschreven wordt, droogt de tekst niet op zodat achteraf de wisser vegen maakt op het bord. (ik heb ondertussen een witte stift van de HEMA, en die schrijft wel goed, en geeft geen vegen als ik de tekst wegveeg)

zoerggroep de vechtstreek

Goede ervaring netjes en snel

À van kranenburg

Foto's op site zijn waarheid 's getrouw

Contact gaat via email, vragen werden snel beantwoord

Debora van Esch

Zeer goed

Vandaag besteld en morgen in huis dit was in ons geval goed.
Het paket was goed verpakt

Snel geleverd en goed verpakt.
We hebben een memobord van glas (purple) gekocht en vind wel dat dit de glasplaat met beschermfolie verpakt had mogen worden. Kleur is zelfs mooier dan op de site.

Dieter note forever living products

Ondanks het gemakkelijke bestellen en de vlotte service via mail ben ik al 2 weken aan het wachten op mijn bestelling. Dit is niet om te klagen, maar jullie vroegen mijn mening...

Reactie Memoborddeal.nl:

Beste Dieter, Wij nemen vandaag even contact met je op. Er is al 3 x geprobeerd af te leveren door de vervoerder, maar het wordt niet aangenomen volgens de chauffeur.
Na contact blijkt het...
Na contact blijkt het toevallig vandaag met succes geleverd te zijn.

ibrahim

Goede informatie gekregen telefonisch.

Hannie voet

1e keer gebruik van gemaakt