Prima tot nu toe, even kijken of de after service ook goed is

Reactie Memoborddeal.nl:

Vervelend om te horen dat er iets mis is met de accessoires. Helaas zijn de producten inmiddels uit het assortiment gehaald. Wij gaan vandaag daarom contact met u opnemen om te kijken wat wij voor u... Vervelend om te horen dat er iets mis is met de accessoires. Helaas zijn de producten inmiddels uit het assortiment gehaald. Wij gaan vandaag daarom contact met u opnemen om te kijken wat wij voor u kunnen doen.

CD Mol

Leuke site, oogt vriendelijk.

Voetstap.nl

Ontzettend correcte en plezierige behandeling van bestelling!

Reactie Memoborddeal.nl:

Hartelijk dank voor uw positieve review. En heel erg fijn om te lezen dat onze service gewaardeerd wordt. Alle webwinkels van http://www.ifm-ecom.nl hebben deze goede service hoog in het vaandel... Hartelijk dank voor uw positieve review. En heel erg fijn om te lezen dat onze service gewaardeerd wordt. Alle webwinkels van http://www.ifm-ecom.nl hebben deze goede service hoog in het vaandel staan.

Snel gevonden en snel geleverd en goede betaalmogelijkheid

Glazen bord gekocht na zoeken op glazen memobord op google

Prima service en zeer klantvriendelijk.

Super leuk en mooi memo bord gekocht.
Ook erg netjes dat je na aankoop een mail ontvangt
Super leuk en mooi memo bord gekocht.
Ook erg netjes dat je na aankoop een mail ontvangt
met informatie over de levering en wat je moet doen mocht het artikel beschadigd zijn tijdens het verzenden.
Klasse!

thingsCompany

Heeft producten wat je moeilijk elders kunt vinden in de juiste maat

Bedankt voor de input!
We gaan met de foto's aan de slag.

CLAUW Laurent

Alhoewel het duidelijk vermeld stond op de site stelde ik toch een overbodige vraag. Het antwoord was evengoed klantvriendelijk.Dit kan ik ten zeerste appreciëren.