Anita

Wisselend

Reactie Memoborddeal.nl:

Snelheid levering is met 2 sterren nog positief beoordeeld. Door de overweldigende aantallen zaten we al voor de feestdagen zonder voorraad. Helaas heeft de fabrikant daarna ook nog eens lang op... Snelheid levering is met 2 sterren nog positief beoordeeld. Door de overweldigende aantallen zaten we al voor de feestdagen zonder voorraad. Helaas heeft de fabrikant daarna ook nog eens lang op zich laten wachten.
De informatiestroom omtrent de vertraging was minimaal. Gevolg was dat niet alle klanten direct juist geïnformeerd zijn over de vertraging en verwachte levertijd.
Wij hebben ons informatie proces hierop nu aangepast en gaan er daarmee vanuit dat dit niet weer zo zal verlopen.
Nogmaals excuses voor de vertraging en slecht informatie voorziening.

Loones Noel

Voor ons was het de tweede keer dat wij een bestelling deden , uitermate zeer tevreden over prijs kwaliteit alsook de korte levertijd.

M.A.Coops

Prima ervaring , je wordt keurig op de hoogte gehouden en het memobord werd zonder schade afgeleverd op de plaats die wij hadden afgesproken.
Er werd gezegd voor 17 uur besteld ,dan wordt het...
Er werd gezegd voor 17 uur besteld ,dan wordt het de volgende dag geleverd => dat was niet zo,er zat een dag tussen. Geheel begrijpelijk,maar niet volgens afspraak.

Verploegh

De aangegeven voorraad op de website bleek niet te kloppen, waardoor onze bestelling niet leverbaar was. Dit werd heel netjes opgelost. We werden gebeld en ons werden vergelijkbare borden aangeboden... De aangegeven voorraad op de website bleek niet te kloppen, waardoor onze bestelling niet leverbaar was. Dit werd heel netjes opgelost. We werden gebeld en ons werden vergelijkbare borden aangeboden met daarbij twee setjes markers. Heel vriendelijk. Na ontvangst van de borden waren we minder tevreden. Beide borden vertonen flinke deuken. En ze zijn niet voorzien van een deugdelijk ophangsysteem. Hierdoor vielen de borden de eerste dag al van de muur. Met als gevolg dat de witte buitenlaag los liet. We gebruiken de borden voor de dagplanning voor onze kinderen met autisme. Hiervoor hebben we stevige, deugelijke borden nodig, aangezien ze intensief gebruikt worden. Na contact te hebben gehad hierover, heeft men ons nieuwe memoborden van een aanzienlijk betere kwaliteit opgestuurd. Super service!

Reactie Memoborddeal.nl:

Hartelijk dank voor deze reactie. De borden welk niet van deugdelijke kwaliteit zijn worden uit ons assortiment gehaald en worden niet langer ingekocht.
Wij zijn blij dat we u toch hebben kunnen...
Wij zijn blij dat we u toch hebben kunnen helpen met een deugdelijk product.

Redelijk

Reactie Memoborddeal.nl:

Helaas geen feedback bij deze matige review.
Wij zijn er toch even ingedoken om te kijken wat er dan fout gegaan zou zijn.
Info op de website:
er is een magnetische houder voor...
Helaas geen feedback bij deze matige review.
Wij zijn er toch even ingedoken om te kijken wat er dan fout gegaan zou zijn.
Info op de website:
er is een magnetische houder voor whiteboardmarkers besteld. Hier is niet veel over te vertellen zoals je kunt zien op: http://www.whiteboardshop.nl/product/magnetische-penhouder/id/561 meer informatie is niet echt van toepassing.
Snelheid levering is goed: Kunnen wij ons in vinden, maar maandag leveren was mooier geweest. Dit is echter bij onze vervoerder niet mogelijk.
Bestelling aangemaakt:
27-06-2015 21:29:55
Bestelling betaald:
27-06-2015 21:30:30 (zaterdag)
Geïnformeerd levering:
29-06-2015 17:10:03 (maandag)
Bestelling afgeleverd:
30-06-2015 17:10:03 (dinsdag)
Bestelgemak is een beleving en kunnen wij dus alleen maar zeggen dat wij het jammer vinden dat wij geen feedback voor verbeteringen hebben gekregen.
Info over het verloop van de order:
Hier hadden wij graag meer input gekregen! Bij de aanmaak van de order volgen mails met informatie, vervolgens na de betaling weer een mail. Na deze mail volg een mail met de informatie dat de order verzonden is. Deze mail wordt weer gevolgd door een mail van onze vervoerder met een track en trace link waarmee de order te volgen is...... Meer mailen is in onze ogen spammen :)

Goede kwaliteit, snelle levering!

Marleen Rosbak

Eenmalig een bestelling, welke zeer snel, professioneel werd afgehandeld en geleverd

A.M.karrenbeld

Beschadigd board ontvangen. Echter geweldig goede, zeer snelle en klantvriendelijke service. Zelfs nog gebeld dat nieuw bord eraan komt. E

Reactie Memoborddeal.nl:

De producten welke wij versturen zijn met welke verpakking ook altijd kwetsbaar door het meestal grote oppervlak. Hierdoor is een puntbelasting op dat vlak een groot risico.
Wij vragen klanten...
Wij vragen klanten altijd om de verpakking voor het aannemen goed te controleren op mogelijke schade. Gelukkig is het percentage schades minimaal.
Is er wel een schade dan proberen wij dit altijd met de klant op te lossen.
Er fijn dat dit in deze review ook naar voren komt.
Namens ons bedankt voor de review!

Artikel besteld wat nergens anders te vinden was. Memoboard stiften met magneet