Een ontzettend goede service. Er werd binnen een paar uur op mijn email dat klein onderdeeltje stuk was gereageerd. Kreeg heel vlot nieuwe toegestuurd.
Ook geen enkel probleem toen ik om 2...
Ook geen enkel probleem toen ik om 2 extra schroeven voor mijn glasboard vroeg.

Prima site. Leuke maandaanbiedingen. Product snel in huis en ziet er prima uit.

Esther Rook

Het product wat wij besteld hadden was helaas niet meer op voorraad maar een medewerkster belde ons op en stelde voor om een kwalitatief beter product te leveren voor de zelfde prijs als het door... Het product wat wij besteld hadden was helaas niet meer op voorraad maar een medewerkster belde ons op en stelde voor om een kwalitatief beter product te leveren voor de zelfde prijs als het door ons gekozen product. Ze was heel aardig aan de telefoon! Dacht mee om de juiste oplossing te verzinnen. We kregen er zelfs nog extra magneten bij voor het ongemak. Super netjes! De dag er na waren de producten al in huis. Met ruim de dubbele waarde dan het bestelde product! Erg goed verpakt om beschadigingen tegen te gaan! Kort om een dikke 10 voor de service en producten van dit bedrijf!

Rennings

Klantvriendelijk en behulpzaam. Mijn bestelling was niet meer voorradig. Werd hierover gebeld. Had ook al een whitwashbord gezien dat beter en zelfs in de aanbieding was. Mijn bestelling werd gelijk... Klantvriendelijk en behulpzaam. Mijn bestelling was niet meer voorradig. Werd hierover gebeld. Had ook al een whitwashbord gezien dat beter en zelfs in de aanbieding was. Mijn bestelling werd gelijk aangepast, dezelfde middag verstuurd en het overschot in prijs wordt teruggestort. Super!

Cornelis Numan

Leveringsinformatie is te optimistisch. Dat betekent een dag voor niks wachten. Dat is op zich niet heel erg, maar beloof niet wat kwa levering niet waargemaakt wordt. (misschien is GLS hier de... Leveringsinformatie is te optimistisch. Dat betekent een dag voor niks wachten. Dat is op zich niet heel erg, maar beloof niet wat kwa levering niet waargemaakt wordt. (misschien is GLS hier de boosdoener?)
Verder klein product besteld, dat is verder in orde.

Reactie Memoborddeal.nl:

Na wat onderzoek blijkt het pakketje als pakketzending te zijn verwerkt. Dit doen wij meestal omdat er bij de post nog wel eens wat kwijt raakt de laatste tijd en omdat er niet meer dagelijk post... Na wat onderzoek blijkt het pakketje als pakketzending te zijn verwerkt. Dit doen wij meestal omdat er bij de post nog wel eens wat kwijt raakt de laatste tijd en omdat er niet meer dagelijk post bezorgt wordt. Helaas heeft de vervoerder GLS in dit geval voor de vertraging gezorgd.
GLS moet een handtekening vragen anders mogen ze het in principe niet afleveren van ons. Dus door een samenloop van omstandigheden helaas later dan verwacht aangekomen.
Excuses hiervoor namens ons, en bedankt voor het melden.

Ron van der Meijden

Slechte ervaring met dit bedrijf.
Slechte ervaring met dit bedrijf.
Op maandag iets besteld wat de volgende dag in de bus zou liggen. Lag er dinsdag niet, woensdag nog niet. Gebruik gemaakt voor het contact formulier. Zou snel terug gebeld worden, niks gehoord. Zelf gaan bellen. Zeer onvriendelijke meneer aan de telefoon gehad die denigrerend deed over de grote van mijn bestelling. Vervolgens op een belerend toontje mij uitleggen dat het via de post verstuurd was en niet als pakket. "en de post wordt nou eenmaal niet meer elke dag bezorgd." Toen ik zei dat de postbode die 2 dagen gewoon geweest was zei hij sarcastisch: ja ik kan moeilijk de postbode opbellen om te zeggen dat hij jouw post moet bezorgen he.... Schandalige vertoning
Vandaag nog steeds niks binnen gekregen terwijl de post wel bezorgd is.

Ik heb maar een nieuwe bestelling geplaatst bij een andere site, die niet van IFM-Ecom is.
Mijn bestelling van memoborddeal.nl gaat direct retour
Slechte levering en slechte klantenservice

Reactie Memoborddeal.nl:

Wij betreuren de wijze waarop onze klantenservice hiermee om is gegaan. Wij zullen de betreffende persoon hierop aanspreken en actie ondernemen om dit soort gedrag niet te tolereren.
Wat...
Wat betreft de zending, deze is keurig op de dag van de order verzonden via POSTnl, maar blijkbaar nog altijd niet aangekomen. Erg vervelend, maar op basis van de info zullen wij geen verdere actie ondernemen om een nieuwe te sturen.

van Gerner

Prima service, snelle levering, mooi produkt

Spenk

Snelle levering. Met een account is het altijd handig om eerder bestelde artikelen snel terug te vinden.

Peter Broekmeulen

Prima.