Resultaat
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

K vliegen

Fijne professionals! Weten waar ze het over hebben. Eerlijke service en goede prijzen.

Borgmar

Erg duur, €40 voor zomerbanden op velg wisselen met winterbanden op velg. Wel nette beleefde medewerker bij de receptiebalie. Auto werd ook niet vanbinnen door medewerker gereinigd tijdens de corona... Erg duur, €40 voor zomerbanden op velg wisselen met winterbanden op velg. Wel nette beleefde medewerker bij de receptiebalie. Auto werd ook niet vanbinnen door medewerker gereinigd tijdens de corona pandemie. Wij zijn gewend ongeveer €25 te betalen bij andere serviceverleners. You Are the first the last Not my everything.

Ik heb een email ontvangen met de vraag of ik met de extra geleverde info mijn bericht aan wil passen. Zeer vreemd, nog nooit ontvangen. Het wisselen van de wielen was gewoon duur en de medewerker stapte uit de auto zonder reinigen van het stuur en de deurkrukken. Ook lag de koffietafel bezaaid met leesbladen en er was geen scherm bij de balie, terwijl de afstand tot de medewerker misschien 1 meter was. Wij blijven helaas bij ons standpunt. Er werd overigens ook nog geschreven, dat de banden geïnspecteerd zijn en de remmen, alsmede alle onderdelen rondom de wielen. Dit hebben wij niet gevraagd en zit wel in de kosten doorberekend.

Tobias Wouters

Uitstekend

S.w.h

Top quality service and best prices.
very satisfied.
Highly recommended

Mink

Uitstekende service!
Scherpe prijs.

clint v hensbergen

Vandaag door jullie super goed
Geholpen
Netjes werk af geleverd
Clint v hensbergen

M. Reijnierse

Zeer vriendelijk, behulpzaam en vakbekwaam

Bas

Vriendelijke mensen en lekkere koffie.

Peter Schmitt

Helemaal top