Melvinsi

jelle

snel in huis

goed

Ben

Heb joggingbroeken gekocht en zeer tevreden hierover

Kwaliteit van de producten

Levertijd zou korter kunnen

Komt tot 2x toe beloftes niet na

Overzichtelijke website

-Maak geen beloftes als die NIET worden nagekomen. Zoals verzending binnen 7 werkdagen, wanneer een product niet op voorraad is. Of U hebt het product op een bepaalde datum zeker binnen.
- de...
- de maattabellen van de T-shirts zijn vaak onvolledig (graag ook altijd lengtemaat)

Gert van hal

Melvinsi is goed

Duidelijk

Een betrouwbare koerier

Reactie Melvinsi:

Beste heer, Bedankt voor het doorgeven van uw klacht over PostNL. Helaas heeft PostNL blijkbaar per abuis uw pakket aan ons retour gezonden. Wij hebben uw klacht doorgegeven aan PostNL die dit... Beste heer, Bedankt voor het doorgeven van uw klacht over PostNL. Helaas heeft PostNL blijkbaar per abuis uw pakket aan ons retour gezonden. Wij hebben uw klacht doorgegeven aan PostNL die dit verder zal onderzoeken.
Wij hebben inmiddels met u contact opgenomen voor verdere afhandeling.

Voor het eerst hier een bestelling hier gedaan. Ondanks uitgebreide maatinfo toch even telefonisch contact gehad over de juiste maat. Prima advies gekregen en dus besteld. Bestelling liet weliswaar... Voor het eerst hier een bestelling hier gedaan. Ondanks uitgebreide maatinfo toch even telefonisch contact gehad over de juiste maat. Prima advies gekregen en dus besteld. Bestelling liet weliswaar wat langer op zich wachten maar ik werd daar zeer correct van op de hoogte gehouden.

Mooi aanbod voor "grote jongens" en goede begeleiding bij het bestellen.

Geen. Als dit bedrijf zo door gaat zullen de "zware jongens" er dankbaar voor zijn.

Patrick

Prijs

Ik heb voor het eerst iets besteld wat vlot is geleverd.

N.V.T.

N.V.T.

Teleurstelling

vlugge levering

opgegeven maten zijn veeeel te groot

Paul

Goede ervaringen

snelle levering

tip misschien 3 halen 2 betalen of helft van de prijs de derde

Monique

Snelle levering. Goede kwaliteit.