Melvinsi

Veerle

Mooie collectie, beschikbare grote maten, interessant geprijsd, korte levertijd, perfecte kwaliteit... niets negatiefs te melden..

Het aanbod in grote maten, niet zo evident eldets

Dhr M.M.F.de-Troije

Ik heb voorheen een betere ervaring gehad dan laatst ivm het feit dat op uw site vermeld staat als je afterpay kiest, de artikel (en) direct uitgeleverd word (en),of na online betalen,nou is het...

Ja, altijd ruime maten beschikbaar op uw site, anders na te bestellen

Instrueer de medewerkers (sters) hoe Afterpay werkt,dus niet dat ik eerst moet betalen aan Melvinsi en ik daarna het geld moet opvragen bij Afterpay, zo werkt het niet!

Reactie Melvinsi:

Goedemorgen!

Excuses voor de fout die gemaakt is en bedankt voor de tip. Onze communicatie over de betaling kan inderdaad beter. Wij gaan ermee aan de slag!

Vincent de Jong
Team Melvinsi

goede ervaring redelijk snelle levering geen klachten tot nu toe

fijn dat heir grote maten worden verkocht tegen een goede prijs

grote maten

meer info

Kelsey Meijer

Een fijn bedrijf om je aankopen te doen, duidelijke informatie die ze bij de producten neer zetten, koop er zo weer wat als ik iets nodig ben!

Jean-Paul Voets

11 Mei 2019 : Weer een zeer mooi t-shirt kunnen kopen bij Melvinsi. Ze heten nu Best Webshops. Dat maakt niets uit voor mij.
Service is nog steeds top. Mooie kleding en het zit ook heel erg...

Makkelijk contact voor informatie en daarbij goede service met kopen en retour sturen.

Doorgaan op de ingeslagen weg. Veel mensen waarderen Melvinsi ( Best webshops ).

Alexander damen

Koop al jaren jeans nu maat 42 inch maar was veel groter nu maagverkleining jaren plezier dat ze er waren nu nog even dan eindelijk in winkel tot die tijd bij melvinsi

Voor de eerste keer iets gekocht en geretourneerd

Overzichtelijk en duidelijk aangegeven op de website

Informatie betreffende retourneren nazien op de website

Goed maar prijzig

Goedkoper maken