Melvinsi

Grote maten

Kleding is te snel uitverkocht..

Snelle levering en product volgens beschrijving

Handige website

ruudkoerier@home.nl

Prima verzorgd

Gewoon gedaan wat beloofd was

agentmulderfbi

LS! Superblij dat ik de Melvinsi website ontdekt heb! Wat een mooie prijsjes! Het bestellen ging naar wens.

LS! De mooie prijsjes.

LS! Er zou wel vermeld mogen worden dat Afterpay maar tot op een niet al te groot bedrag mogelijk is, in mijn geval als nieuwe klant zonder financiele perikelen slechts 75 euro. De informatie over... LS! Er zou wel vermeld mogen worden dat Afterpay maar tot op een niet al te groot bedrag mogelijk is, in mijn geval als nieuwe klant zonder financiele perikelen slechts 75 euro. De informatie over eventueel retourneren was niet genoeg.

Rozenhart

Bestellingen gaan zoals afgesproken.

Snelle levering als het voorradig is

Marinus

Prima kwaliteit kleding in grote maten, prima service, snelle verzending.

goede kwaliteit, goed verpakt, prima omruil service

nee

Erwin

Goede en snelle levering

Goede en duidelijke omschrijvingen

Ton klein

Eerste ervaring met het bedrijf is positief uitgevallen duilijk vlotte service en vlugge bezorging prima ga zo door

Duidelijk je wordt op d hoogte gehouden

Dungarees-Fan

Mijn eerste keer met dit bedrijf.
Ik wilde een specifieke broek van goede kwaliteit en vanwege mijn lengte groot genoeg.
De broek viel inderdaad groter uit, dat stond al op de website....
Mijn eerste keer met dit bedrijf.
De broek viel inderdaad groter uit, dat stond al op de website.
Ben zelf 2 meter lang en weeg 150 kilo en nog issie vrij ruim.
Maar ik kan zien dat ie goed is gemaakt dat ik er zeker vele jaren plezier mee kan hebben.
Ik houd van Dungarees en dit is de winkel die ik vond die ze verkoopt. De volgende broek zal een donkere variant zijn.

Nooit meer mijn broek ophijsen. :D Heerlijk! Loop misschien voor gek op mijn werk, maar ze moeten er maar aan wennen!

Goed verpakt.

Duurde een beetje lang, maar nu ik hem heb, het was de moeite waard! Ik bedoel, ik bestel hem, hoor een week niets, werd een beetje kriebelig, krijg dan een email dat het iets langer duurt maar 1... Duurde een beetje lang, maar nu ik hem heb, het was de moeite waard! Ik bedoel, ik bestel hem, hoor een week niets, werd een beetje kriebelig, krijg dan een email dat het iets langer duurt maar 1 dag na die email hadden ze hem al verstuurd en ging het van een leien dakje.

Peter

In eerste instantie perfecte behandeling alles op tijd en keurig afgehandeld.

perfecte afhandeling.

indien iets niet op tijd, of na geleverd moet worden omdat het op dat moment niet op voorraad is kan de communicatie naar de klant beter door hem te laten weten wat er verder gaat gebeuren.