Melvinsi

Ton klein

Eerste ervaring met het bedrijf is positief uitgevallen duilijk vlotte service en vlugge bezorging prima ga zo door

Duidelijk je wordt op d hoogte gehouden

Dungarees-Fan

Mijn eerste keer met dit bedrijf.
Ik wilde een specifieke broek van goede kwaliteit en vanwege mijn lengte groot genoeg.
De broek viel inderdaad groter uit, dat stond al op de website....
Mijn eerste keer met dit bedrijf.
De broek viel inderdaad groter uit, dat stond al op de website.
Ben zelf 2 meter lang en weeg 150 kilo en nog issie vrij ruim.
Maar ik kan zien dat ie goed is gemaakt dat ik er zeker vele jaren plezier mee kan hebben.
Ik houd van Dungarees en dit is de winkel die ik vond die ze verkoopt. De volgende broek zal een donkere variant zijn.

Nooit meer mijn broek ophijsen. :D Heerlijk! Loop misschien voor gek op mijn werk, maar ze moeten er maar aan wennen!

Goed verpakt.

Duurde een beetje lang, maar nu ik hem heb, het was de moeite waard! Ik bedoel, ik bestel hem, hoor een week niets, werd een beetje kriebelig, krijg dan een email dat het iets langer duurt maar 1... Duurde een beetje lang, maar nu ik hem heb, het was de moeite waard! Ik bedoel, ik bestel hem, hoor een week niets, werd een beetje kriebelig, krijg dan een email dat het iets langer duurt maar 1 dag na die email hadden ze hem al verstuurd en ging het van een leien dakje.

Peter

In eerste instantie perfecte behandeling alles op tijd en keurig afgehandeld.

perfecte afhandeling.

indien iets niet op tijd, of na geleverd moet worden omdat het op dat moment niet op voorraad is kan de communicatie naar de klant beter door hem te laten weten wat er verder gaat gebeuren.

Snelle levering en prima kwaliteit ondergoed.

snelle levering

niets

marcel

Leuk bedrijf met veel keuze op gebied van kleding

Veel kleding in huis

Helaas wacht ik nog op 1 product maar de rest is prima bezorgd.

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Ik heb van mijn collega begrepen dat er iets mis is gegaan met de levering van dit product. Normaliter zit daar een verzendtijd op van 4-7 werkdagen, maar in jouw geval hebben wij daar niet aan kunnen voldoen. Excuses hiervoor! Neem even contact op met onze klantenservice, dan zorgen zij voor een kortingscode die hopelijk het een en ander goed maakt.
We hopen je in ieder geval terug te zien in de webshop!

Jolanda

Bestelling duurde voor mij te lang

Goedmorgen!
Oei! Jammer om te lezen dat de levertijd tegen viel.
Goedmorgen!
Oei! Jammer om te lezen dat de levertijd tegen viel.
Ik zie dat je een bestelling geplaatst had met een langere levertijd, namelijk 4-7 werkdagen.Kan het zijn dat je de langere levertijd over het hoofd hebt gezien? Het staat rechts vermeld bij producten en onderin in de winkelwagen.
Wij gaan in ieder geval kijken hoe we dit nog duidelijker kunnen plaatsen om misverstanden tegen te komen. We hopen je snel terug te zien in de webshop!
Team Melvinsi

Reeds een aantal bestellingen geplaatst die netjes afgehandeld zijn

Geen verzend- en retourkosten. Alle maten 1 prijs

Sicco Elsinga

Bestelde artikelen werden keurig op tijd geleverd. Daarnaast voldeden de artikelen perfect aan de verwachtingen.

Makkelijk bestellen en duidelijke en juiste matentabel. Daar waar kleding groter dan normaal uitvalt wordt dit keurig vooraf aangeheven.

A.J,G van Gaal Appelhof

Mijn ervaring met Melvinsi is redelijk goed. Nadeel vond ik de late reactie op een email die ik had verstuurd met een vraag over de levering.

Nakomen van afspraken.

Sneller reageren op vragen twee dagen wachten op een reactie vind ik persoonlijk wat aan de lange kant

Reactie Melvinsi:

Oei! 2 dagen responstijd op een mail is niet waar we naar streven en zeker niet de norm! Excuses hiervoor, we nemen je feedback serieus en gaan ermee aan de slag.
We zien je graag terug in onze...
We zien je graag terug in onze webshop!

Johan Maessen

De levering is snel en de retourbetaling ook.

Op de website staan per categorie producten foto's bij de producten.
Deze foto's verschillen per merk dat wordt aangeboden en er zit...
De levering is snel en de retourbetaling ook.

Deze foto's verschillen per merk dat wordt aangeboden en er zit geen lijn in.

Het effect werkt verstorend en licht iiriterend als je een close up van de stof of het motief verwacht en het niet op de foto staat.
Resultaat is dat je het niet koopt.

Iemand anders laat het misshien gewoon komen en dan levert dat meer retourzendingen op omdat het niet aan de verwachting voldoet>

TIp: Betere en meer foto's leveren meer verkopen en minder retourzendingen op.

De samenhang van de collectie kan beter. Naast dat verschillende merken verschillend op de foto staan is ook het aanbod van de verschillende merken soms erg verschillend en voor dat merk niet compleet,

Grote maten zijn altijd moelijk te vinden.
Naast Ulla Popkens vind ik de kwaliteit van shirts van Melvinsi beter.

Snelle levering en probleemloze betaling en terugstorting.

Deze foto's verschillen per merk dat wordt aangeboden en er zit geen lijn in.

Het effect werkt verstorend en...
Deze foto's verschillen per merk dat wordt aangeboden en er zit geen lijn in.

Resultaat is dat je het niet koopt.

TIp: Betere en meer foto's leveren meer verkopen en minder retourzendingen op.

Deze enquête is niet specifiek genoeg qua vragen. Verwerking vergt volgens mij veel leeswerk.
Open vragen waar men zelf tekst moet invullen is voor veel mensen een afhaker.

Als je op de vragen hier onder geen antwoord weet vul je maar iets in en dat levert een volledig vertekend beeld op.

Enquête is amateuristisch.

Reactie Melvinsi:

Bedankt voor de tips! We nemen ze mee in onze interne maandelijkse feedback rondes! We zien je graag terug in onze webshop!
- Vincent