Melvinsi

Adri

Goed en snel

maattabel is erg duidelijk mbt selecteren van de juiste maat

meer overhemden met korte mouwen

Theo Rutjes

Dit was de eerste

Veel keus in grote maten en snelle levering

Jean knipping

Altijd nieuwe en frisse producten en snelle levering

Alles is goed

Kitty Nannis

Klantvriendelijk en behulpzaam.. en natuurlijk goeie producten.

Kwaliteit en pasvorm van de overhemden vind ik een sterk punt

Bij mij gaat het bestellen via " afterpay" niet goed. Gelukkig werd ik meteen teruggebeld incl. een oplossing hiervoor.. Top!!

Teya

Zeer tevreden over de afwikkeling en het produkt

Roeland

Stipr

J. de Lange

Bestel al een aantal jaren bij Melvinsi. Prijs/kwaliteit verhouding is heel goed, vindt altijd wel het juiste kledingstuk. Wanneer iets niet goed past, kun je heel eenvoudig retourneren zonder...

Klantvriendelijkheid, snelheid, diversiteit van kleding en die heerlijke grotere maten.

Bij vertraging levering wordt dit keurig weergegeven in 'mijn bestelhistorie'. Kijk hier niet vaak in en misschien is het te doen om zoiets te melden via sms?

Dellemijn

Goed, ook telefonisch snel geholpen nadat mijn winkelmandje vastliep.

Goede service bij een telefonische vraag.

Guido

Helaas is mijn bestelling fout gegaan. Twee maanden gewacht, melding was nalevering. Uiteindelijk was de bestelling per abuis op “afgeleverd” gezet. Ondertussen deel van de bestelling niet meer...

Ook grote maten.

Grotere modellen leken ideaal totdat bleek dat er erg veel verschil zit tussen dezelfde maten onderling. Omdat niet bij alle artikelen zowel lengte als breedte maten staan aangegeven is de kans op verkeerde maten ontvangen aanwezig.

Reactie Melvinsi:

Beste Guido,

Nogmaals excuses voor de fouten die gemaakt zijn bij je bestelling. Dat is zeker niet de service die wij proberen na te streven, wij begrijpen de teleurstelling dan ook absoluut. Intern zijn wij aan het kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Dat helpt jou in dit geval niet, maar hopelijk bij een toekomstige bestelling wel. Als excuus ga ik je een kortingscode toesturen, hopelijk is dat een kleine goedmaker.

Wat betreft de verschillende maten. Helaas verschilt maatvoering inderdaad per merk. Wij zijn wat dat betreft afhankelijk van de producties die de verschillende merken draaien. Bij ons eigen merk proberen wij zoveel mogelijk consistent te zijn in de maatvoering. Bij elk product hebben we een maattabel staan, die voor elk product uniek zijn. Daarmee proberen we toch zo duidelijk mogelijk te zijn over maatvoering van producten.

Naast snelheid van levering en info over verloop order zie ik dat je wel positief bent over onze site, dus ik hoop dat we je nog eens terug zien en dat we kunnen laten zien hoe het wél hoort!

Vincent
Team Melvinsi