Melvinsi

Leon

Super

goede levering, goed maat tabel bij de kleding

M.Siep

Ben zeer tevreden over de gehele procedure die we hebben gehad bij onze levering. Snel en accuraat Top

Snelheid van de levering

Wat mij betreft geen

Gerard verhoef

Ik zocht de website van biggymans kleding in Almere, maar kwam op jullie site terecht. Ik vermoedde een overname. Besloot toch gewoon te bestellen en dat ging verder soep3l. Goede producten, goede... Ik zocht de website van biggymans kleding in Almere, maar kwam op jullie site terecht. Ik vermoedde een overname. Besloot toch gewoon te bestellen en dat ging verder soep3l. Goede producten, goede informatie, fatsoenlijke prijs en iets vertraagde levering, maar dat is in deze tijd begrijpelijk.

Maten, prijs, kwaliteit

Track and trace werkte bij mij niet

Bosch

goede kwaliteit en snel geleverd

Tot nu toe een woord van lof. Nu moet ik helaas een artikel terugsturen dus ik ben benieuwd ...

Leveringsafspraken

Momenteel niet

jelle

snel in huis

goed

Ben

Heb joggingbroeken gekocht en zeer tevreden hierover

Kwaliteit van de producten

Levertijd zou korter kunnen

Komt tot 2x toe beloftes niet na

Overzichtelijke website

-Maak geen beloftes als die NIET worden nagekomen. Zoals verzending binnen 7 werkdagen, wanneer een product niet op voorraad is. Of U hebt het product op een bepaalde datum zeker binnen.
- de...
- de maattabellen van de T-shirts zijn vaak onvolledig (graag ook altijd lengtemaat)

Gert van hal

Melvinsi is goed

Duidelijk

Een betrouwbare koerier

Reactie Melvinsi:

Beste heer, Bedankt voor het doorgeven van uw klacht over PostNL. Helaas heeft PostNL blijkbaar per abuis uw pakket aan ons retour gezonden. Wij hebben uw klacht doorgegeven aan PostNL die dit... Beste heer, Bedankt voor het doorgeven van uw klacht over PostNL. Helaas heeft PostNL blijkbaar per abuis uw pakket aan ons retour gezonden. Wij hebben uw klacht doorgegeven aan PostNL die dit verder zal onderzoeken.
Wij hebben inmiddels met u contact opgenomen voor verdere afhandeling.

Voor het eerst hier een bestelling hier gedaan. Ondanks uitgebreide maatinfo toch even telefonisch contact gehad over de juiste maat. Prima advies gekregen en dus besteld. Bestelling liet weliswaar... Voor het eerst hier een bestelling hier gedaan. Ondanks uitgebreide maatinfo toch even telefonisch contact gehad over de juiste maat. Prima advies gekregen en dus besteld. Bestelling liet weliswaar wat langer op zich wachten maar ik werd daar zeer correct van op de hoogte gehouden.

Mooi aanbod voor "grote jongens" en goede begeleiding bij het bestellen.

Geen. Als dit bedrijf zo door gaat zullen de "zware jongens" er dankbaar voor zijn.