berry

Fijne bedrijf

geen verbeterpunten heel tevreden

Vind het jammer dat de gratis retour vanuit België afgeschaft is. Dit zou toch duidelijker op website mogen staan (& niet alleen in de kleine lettertjes). Was toch een onaangename verrassing bij...

Reactie Melvinsi Fashion:

Beste klant,

Bedankt voor uw overwegend positieve review. Het klopt dat wij sinds kort de retourkosten van pakketten vanuit het buitenland niet meer voor onze rekening nemen. De reden hiervoor het laag houden van onze productprijzen. Om dit te realiseren moeten de kosten natuurlijk ook zo laag mogelijk zijn. Uiteraard is verzending naar België nog gewoon gratis, maar hebben we ervoor gekozen om te retourkosten voor rekening van de klant te maken. Dit zorgt ervoor dat de productprijzen laag blijven en we dus klanten die niets retourneren niet benadelen.

Wij zien u graag terug in onze webshop.

Het Melvinsi team

van der paauw

Zeer goed

snel en naar zin geleverd al jaren

n.v.t.

S. Wolf

Goede kwaliteit artikel, heel snelle levering, ik werd direct op de hoogte gebracht en gehouden, top !!

overzichtelijk, simpel en supersnelle levering

Alleen maar goed

Gilbert

Geachte mevrouw, meneer, Ik heb mijn bestelling helaas nog niet ontvangen...............

Opvallend goede ondersteuning "chat".

Reactie Melvinsi Fashion:

Beste Gilbert,

Bedankt voor uw overwegend positieve review. Het is heel vreemd dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen, wij hebben op de dag van uw bestelling het pakket wel aan DHL overhandigd. Inmiddels hebben we ook mail contact met u gehad hierover.

Het lijkt erop dat er tijdens de overgang van DHL naar Belgische Post iets mis is gegaan waardoor er vertraging is ontstaan. Wij hebben door DHL een onderzoek laten opstarten. Als we hier snel reactie op krijgen, dan zullen ze het pakket alsnog afleveren. Kunnen ze niet snel met een oplossing komen, dan sturen wij uiteraard de order nogmaals naar u op. Onze excuses voor het ongemak.

Het Melvinsi Team

Johannes Janssen

Tot nu kan ik maar heel oppervlakkig een conclusie geven omdat ik een nieuwe klant ben en voor de eerste maal een bestelling gedaan heb. En deze bestelling was prima.
Over het product kan ik...

Snelle levering.

Nee.

John Voets

In principe altijd correct en netjes qua bestellingen en afhandelen ervan. Slecht 1x is het voorgekomen dat er een " Discussiepunt was" en dat is ook uiteindelijk netjes op gelost

Goede klantenservice

soms beter aangeven v.w.b. kortingsactie vanaf euro 49,95

leo

Uitstekend service en grote keuze

houdt zich aan stipte levering en datum

neen

Zeer goed