Alessandra Dhooge

Snelle levering. Producten zijn van goede kwaliteit. De scrub ruikt heeeeerlijk en heeft veel geholpen met mijn droge lippen. De nude gloss to die for. Gebruikt het dagelijks??

Daya

Ik heb alle producten van Melaninglossbycher thuis en ben er super blij mee. Mij man en zoon gebruiken ook de lipscrub en lipbalsum. Je voelt dat de producten met liefde zijn gemaakt en je... Ik heb alle producten van Melaninglossbycher thuis en ben er super blij mee. Mij man en zoon gebruiken ook de lipscrub en lipbalsum. Je voelt dat de producten met liefde zijn gemaakt en je portemonee voelt het ook?

MiosotiV

Aantal dagen geleden de lipscrub en bodyscrub besteld. Producten die waten de volgende dag in huis! En wat ruiken ze toch heerlijk! mijn lippen zijn heerlijk zacht, maar mijn lichaam ook! Heerlijke... Aantal dagen geleden de lipscrub en bodyscrub besteld. Producten die waten de volgende dag in huis! En wat ruiken ze toch heerlijk! mijn lippen zijn heerlijk zacht, maar mijn lichaam ook! Heerlijke producten om je zelf even te verwennen.

Stefany

Ik wilde een kleur wat ik in de winkels nergens kon vonden en kwam toen via instagram terecht op melaninglossbycher. Vroeg of het mogelijk was om een gepersonaliseerde kleur te krijgen en ja hoor!... Ik wilde een kleur wat ik in de winkels nergens kon vonden en kwam toen via instagram terecht op melaninglossbycher. Vroeg of het mogelijk was om een gepersonaliseerde kleur te krijgen en ja hoor! Duidelijke en lieve vrouw de communicatie ging heel soepel en de volgende dag was mijn gloss al klaar. de dag erop ook meteen ontvangen. De structuur van de gloss is perfect en ik heb eindelijk mijn kleurtje wat ik jaren lang zocht! Direct meerdere besteld.

Saskia

Kort geleden producten bij melaninglossbycher besteld. En wat zijn ze goed! Ik ben er super blij mee! Zeer zeker een aanraden! ? Ik zal snel weer bestellen!