Bestelling geplaats, En een retour bestelling gehad.

nee

nee

Prachtige collectie kleertjes en fijne webshop, lekker duidelijk, mooie productfoto's, makkelijk betalen. Daarna een perfecte levering. Ik en dochter ontzettend blij met de prachtige Creamie...

Het bestelgemak was perfect, betaling ook, prachtige collectie, goede productfoto's en productinformatie, snelle levering, middels track en trace goed te volgen.

Ik had twee kortingscodes, maar helaas kan je per bestelling maar één code activeren. Dat was wel jammer.

Esther van Zanten

Ik heb mijn bestelling ontzettend snel ontvangen! Bedankt voor de snelle service! Met vriendelijke groet Esther van Zanten

10 een hele dikke!

Ik had een jurk besteld maar vond het in het echt niet wat ik ervan verwacht had. Ik kon het retourneren en werd goed geholpen bij een vervangend product.

Prettige communicatie.

Misschien als je een wit item hebt er geen witte achtergrond achter doet. Dan kun je het product beter bekijken.

Snel geleverd en goede klantenservice

Leuke feestkleding daarom vrij uniek

Top service!

Top service!

Prima, goede service en zeer klantvriendelijk. De bestellingen zijn altijd snel in huis

Zie boven!

Jovanna

Super!! Snelle levering, goede kwaliteit en super leuk! Ik ga zeker vaker voor mijn dochtertje bij jullie bestellen...ga zo door!

marga

Werd vriendelijk geholpen,en mijn kleine prinses heeft met een mooie jurk kerstfeest op school gevierd.