Ivonne

Bestelling geplaatst en keurig snel geleverd

Snelle levering en duidelijke communicatie.

Het zou fijn zijn als je op de site de uitverkochte artikelen niet weer zou geven.

sandra

Positief, snelle verzending, mooie kleding, betaalbaar

in mijn account was een vestje gekomen (geboden), betaald. toen bleek dat deze niet voor mij bestemd was, iemand anders had waarschijnlijk de veiling gewonnen. het geld is toen teruggestort en daar... in mijn account was een vestje gekomen (geboden), betaald. toen bleek dat deze niet voor mij bestemd was, iemand anders had waarschijnlijk de veiling gewonnen. het geld is toen teruggestort en daar ben ik over gemaild.

ik vond het wel jammer dat ik dit vest niet kon kopen, had deze kleur nodig bij een eerder gekocht setje.

emma

Prima, lekker vlot en goede prijzen!

Goed vaste klanten voordeel!

Irritant dat je niet op prijs kan sorteren

Sandra

Leuke overzichterlijke site en erg mooie kleding.

Makkelijke site, mooie foto's.

Yvon Tunnissen

Snelle levering en een hele mooie kwaliteit.

Een hele mooie en duidelijke/overzichtelijke website.

Ivonne

Snelle levering en duidelijke communicatie. De maatvoering van "be a diva" valt bij ons een maatje kleiner . De andere kleding is exact de maatvoering.
Ook is het superleuk dat je een ander...
Ook is het superleuk dat je een ander een cadeautje kunt sturen! Wij komen zeker nog terug om on line te winkelen :)

Er ontbrak ik bij een bestelling die onderweg was en meteen kreeg ik een mail mat daarin excuus en de verzenddatum van het vergeten item.

Misschien is het mogelijk om de items die niet meer leverbaar zijn in eel bepaalde maat, ook niet weer te geven als je op maat zoekt op de site. (Mam, deze is gaaf!! Oh nee, die is er niet meer :(

Yash.

Super goede ervaring!!!

Zeer klant vriendelijk, en snelle levering!!!

Geen.

Anja

Super leuke kleding. Is ook precies zo als staat vermeld.

Ja

Creamie Bestellung