Ashraf sadia

Top ! Heel goed dienst !

Snel feedback op mijn vraagje en snel levering

Michelle

Mooie kleren. Netjes en snel geleverd. Goed maatadvies

Aparte kleren, anders dan anders. Goed wasbaar. Snelle levering, waarbij de kleren verzorgd aangeleverd worden zonder kreuken.

Via de IPad besteld. Daarbij telkens na een kledingstuk in het winkelpanden gelegd te hebben opnieuw de filters zoals maat in moeten voeren. Dit kan gebruiksvriendelijker.

Edith

Zoals altijd weer snel, netjes en prima in orde

Betrouwbaar, mooie kleding en prima in orde

R.

Bijzonder prettig

goede duidelijke site

Soraya

Super leuk en klantvriendelijk bedrijf

Mooie jurkjes?

Niks

Daniëlle van Zanten

Hele mooie meisjes kleding, een feestje!

Goede service, vriendelijk.

Geen, gaat goed!

Sigrid Maas

Meisjesfeest communiceert goed. Ze verzenden snel en keurig. Ik ben super tevreden

Aparte kleding

Geen. Ik ben blij met ze

hanneke

Top

Leuke kleding. Fijne aanbiedingen

Adrianne

Zijn zo blij met de jurkjes, nog bedankt voor alle hulp. Super dat ik mocht ruilen omdat onze bruiloft was uitgesteld

klantvriendelijkheid

Misschien ook jongenskleding?

Nathalie

Jurk gekocht bij meisjesfeest van bijna €70,-. Op de dag van de bruiloft bleven helaas de bloemblaadjes eraf vallen. Kan gebeuren denk je dan dus netjes melden toch...Dag erop gelijk gebeld en zo... Jurk gekocht bij meisjesfeest van bijna €70,-. Op de dag van de bruiloft bleven helaas de bloemblaadjes eraf vallen. Kan gebeuren denk je dan dus netjes melden toch...Dag erop gelijk gebeld en zo volgende er nog meerdere dagen maar steeds geen gehoor. Uiteindelijk mail gestuurd met foto's maar ook hier geen reactie op. Het was een prachtige jurk maar €70,- was het kwalitatief niet waard. Meisjesfeest jullie moeten je schamen! Als ik 0 sterren kon geven deed ik dat ook. Dus mensen geen aanrader om hier te bestellen. Blijkbaar toch oplichters!

Snelle levering en makkelijk te bestellen

Service verbeteren na aankoop!!! Niet alleen maar geld innen. Ook verantwoordelijkheid nemen bij klachten!!

Reactie Meisjesfeest.nl:

Wij waren slecht telefonisch bereikbaar door personeelstekort (Corona) en hebben binnen drie werkdagen op de mail gereageerd. Later dan gebruikelijk (3 werkdagen), maar om ons neer te zetten als... Wij waren slecht telefonisch bereikbaar door personeelstekort (Corona) en hebben binnen drie werkdagen op de mail gereageerd. Later dan gebruikelijk (3 werkdagen), maar om ons neer te zetten als oplichters is wel heel cru.
Zoals per mail aangegeven moet een klacht in behandeling worden genomen en in overleg met leverancier wordt er een nieuw jurkje gestuurd of wordt het aankoopbedrag terug betaald, hetgeen een normale gang van zaken is.