M

Vandaag de jurken ontvangen en echt super! Zijn in het echt nog mooier als op de foto. Dochtertje blij ik blij....bedankt meisjesfeest. Kom zeker nog een xtje shoppen

En een gratis kledingzak!

MvL

Was heel hoopvol na alle lovende recensies, helaas is de service echt n tegenvaller! Het is niet mogelijk telefonisch contact met dit bedrijf te krijgen, ondanks dat er 2 telefoonnummers vermeld... Was heel hoopvol na alle lovende recensies, helaas is de service echt n tegenvaller! Het is niet mogelijk telefonisch contact met dit bedrijf te krijgen, ondanks dat er 2 telefoonnummers vermeld staan en de openingstijden ook redelijk zijn.
Beantwoorder adviseert een e-mail te sturen waar je direct reactie op krijgt..., niet dus! En de reactie die je dan krijgt is zo minimaal dat je vraag niet beantwoord is!!
Ergste van alles, ik had een en ander ruim van te voren besteld voor een feestje, levertijd was lang (in tegenstelling tot de recensies) en toen we het binnen kregen, één dag van te voren bleek maat 104 (welke ik had besteld) in de verpakking 140 te zijn!!!
En wederom was t bedrijf niet te bereiken....

Bereikbaarheid

Reactie Meisjesfeest.nl:

U heeft gekozen voor de standaard levering van 2 tot 5 werkdagen.
Als u woensdag besteld en het vrijdag in huis wilt hebben dan is dit wel krap gekozen.
Wij bieden ook de keuze van...
U heeft gekozen voor de standaard levering van 2 tot 5 werkdagen.
Wij bieden ook de keuze van express-levering, waarom daar niet voor gekozen?
Gelukkig is het pakje toch op tijd aangekomen 2 dagen na plaatsen van bestelling.....
Wij hebben uw bestelling bekeken maar in de gehele bestelling staat slechts 1 item in mt 104, u doet voorkomen of de gehele bestelling in de verkeerde maat is geleverd.
Wij doen onze uiterste best om alle bestelling correct uit te voeren, doch het blijft mensenwerk.
Heel vervelend als u last minute iets besteld zodat wij het niet meer kunnen herstellen. Wij betreuren de gemaakte fout.
Door omstandigheden waren wij niet telefonisch bereikbaar de afgelopen dagen, onze voice mail vraagt dan ook of u per email contact op wil nemen zodat wij z.s.m. contact kunnen opnemen. Een reactie binnen 24 uur lijkt ons redelijk.

Wendy

Ik heb nu voor de tweede keer mijn bestelling binnen gehad. Levering ging super snel. Goed verpakt.
Mijn dochter is geen meisje, meisje, houd niet van tuttenjurkjes zoals zei het zegt. Maar van stoere dingen. Haar Favoriete merk is dan ook Be a Diva. Dus ons pakket wat ik gisteren binnen heb gekregen zat er ook weer vol mee.
Wij gaan daar zeker vaker bestellen.
Zijn blij met de goede service etc.
Dank jullie wel.

Diverse betaalmogelijkheden
Ruime keus in kleding van diverse merken
Goede service
Duidelijke hulp bij mail of telefonisch

Ga lekker door zoals jullie het nu doen.

Goede levering en afhandeling....mocht meerdere maatjes bestellen en de niet passende retour doen(snap dat dat niet gunstig voor meisjesfeest is)Kom zeker terug....leuke jurkjes....

afhandeling van de retouren

Sanne

Zeer snel en netjes...kleding is top...en met vragen kun je altijd terecht...dus echt een aanrader...

Wat een prachtige jurk, dochter helemaal trots, hartelijk dank voor de snelle levering. Uiterst vriendelijk geholpen per telefoon.

Vriendelijk en snel

P. v.d. Struik-Plaengsri

Slecht ervaring met Meisjesfeest.nl!!! Schoenen besteld en volgende dag kreeg ik een mail dat de schoenen niet meer in voorraad. Vond heel erg dat ze de Website niet goed bijgewerkt.!! maar ik... Slecht ervaring met Meisjesfeest.nl!!! Schoenen besteld en volgende dag kreeg ik een mail dat de schoenen niet meer in voorraad. Vond heel erg dat ze de Website niet goed bijgewerkt.!! maar ik proberen te accepteren. Daarna beloofte ze dat het totaal bedrag zou terug naar mijn Rekenning terugboeken. Heelas !! Meisjesfeest had ze beloofte niet gedaan. !!! Slecht!!!!! Klanten survice !!! Nooit Nooit meer hier iets kopen.!!!
Phatcharee Plaengsri - v.d. Struik uit Rhoon

Slecht!!

Hele bedrijf!!

Reactie Meisjesfeest.nl:

Wij hebben het aankoopbedrag van de schoentjes geretourneerd, het is bij ons afgeschreven op 15 oktober jl.... erg jammer dat u niet eerst een mail of telefonisch contact zoekt

P. Plaengsri-Struik

van.... Phatcharee Plaengsri - v.d.Struik uit Rhoon!!!

Slecht!!!

Hele bedrijf !!!!

Reactie Meisjesfeest.nl:

wij hebben het aankoopbedrag direct retour gestort en wel op 15 oktober jl. we hebben u inmiddels een email gestuurd.

Heidi Lazeroms-Mäkelä

Tweede bestelling binnen een week, alles heel snel thuis, maten kloppen helemaal, alles mooi ingepakt, we zijn elke keer zo blij van service meisjesfeest!!!! En hun beloningsystem is duidelijk en... Tweede bestelling binnen een week, alles heel snel thuis, maten kloppen helemaal, alles mooi ingepakt, we zijn elke keer zo blij van service meisjesfeest!!!! En hun beloningsystem is duidelijk en werkt goed, graag ook van dat reden kom ik elke keer terug nieuw bestelling maken voor meisjesfeest!

Snel service! Snel antwoorden voor vragen! Zeer hulpsaam!

Bestelling geplaatst, en het pakket binnen 3dagen ontvangen in het buitenland, met een leuk cadeautje erbij! Super ingepakt, en in het echt nog mooierdan verwacht! Ik weet waar ik vanaf nu voor mn... Bestelling geplaatst, en het pakket binnen 3dagen ontvangen in het buitenland, met een leuk cadeautje erbij! Super ingepakt, en in het echt nog mooierdan verwacht! Ik weet waar ik vanaf nu voor mn dochter bestel!

Duidelijke uiteg en foto's van de producten, en een One stop shop voor feestelijke kleding voor de meiden.

De schoenen collectie mag iets uitgebreider, met bijvoorbeeld ook merkschoentjes........