m. kok

Inmiddels meerdere keren besteld via deze webshop. de bestelling ontving ik de volgende dag al #SNEL
De haarband die ik besteld had bleek helaas toch uitverkocht. (maar was reeds door mij betaald) vóórdat mijn bestelling binnen was, was het bedrag van de haarband al terug gestort! #SUPERSNEL
thuis alles gepast, (meerder maten genomen, doen ze niet moeilijk over) de niet passende maten terug gestuurd.
en niet te geloven... de dag nadat ik alles terug stuurde ( bij hen dus aankomst dag) stond het retour bedrag alweer op mn rekening #ECHTSUPERSERVICE!!!
verder hebben ze gewoon enorm leuke kleertjes/schoentjes... :) check zelf ....!!

vooral voor de service, snelheid = TOP!! (ook van afhandelen retouren en crediteren)

Ik bestel hier heel graag!!

De webshop uitbreiden naar nog meer mooie kindermerken :)

Ik ben zelf heel huiverig om via het internet te bestellen, maar ik werd hier heel goed geholpen en het gaf gelijk een vertrouwd gevoel. Ze antwoorden netjes en correct op je vragen. De levering is... Ik ben zelf heel huiverig om via het internet te bestellen, maar ik werd hier heel goed geholpen en het gaf gelijk een vertrouwd gevoel. Ze antwoorden netjes en correct op je vragen. De levering is ook perfect verlopen.

Ik had een vraag gesteld en de mail werd heel snel beantwoord. Zelf had ik een nare ervaring achter de rug om via het internet te bestellen maar dit is echt wel een vertrouwd plek. Ze helpen je... Ik had een vraag gesteld en de mail werd heel snel beantwoord. Zelf had ik een nare ervaring achter de rug om via het internet te bestellen maar dit is echt wel een vertrouwd plek. Ze helpen je uitstekend.

Leuk en aardig contact

Super vrindelijk mevrouw aan de telefoon gehad voor verschillende informatie,
snel aflevering , goeie product.

Lotte

Goede service, mooie producten!

snel, duidelijk, klantvriendelijk

K.Hikspoors

BEdankt.

Zeer snelle levering en vriendelijke afhandeling. Mooie, kwaliteitsvolle kleding!

V. Roodenrijs

Goed! ??

Diana

Goede communicatie, snelle levering.

Snelle reactie op de mail. Correct.