Sanne

Zeer snel en netjes...kleding is top...en met vragen kun je altijd terecht...dus echt een aanrader...

Wat een prachtige jurk, dochter helemaal trots, hartelijk dank voor de snelle levering. Uiterst vriendelijk geholpen per telefoon.

Vriendelijk en snel

P. v.d. Struik-Plaengsri

Slecht ervaring met Meisjesfeest.nl!!! Schoenen besteld en volgende dag kreeg ik een mail dat de schoenen niet meer in voorraad. Vond heel erg dat ze de Website niet goed bijgewerkt.!! maar ik... Slecht ervaring met Meisjesfeest.nl!!! Schoenen besteld en volgende dag kreeg ik een mail dat de schoenen niet meer in voorraad. Vond heel erg dat ze de Website niet goed bijgewerkt.!! maar ik proberen te accepteren. Daarna beloofte ze dat het totaal bedrag zou terug naar mijn Rekenning terugboeken. Heelas !! Meisjesfeest had ze beloofte niet gedaan. !!! Slecht!!!!! Klanten survice !!! Nooit Nooit meer hier iets kopen.!!!
Phatcharee Plaengsri - v.d. Struik uit Rhoon

Slecht!!

Hele bedrijf!!

Reactie Meisjesfeest.nl:

Wij hebben het aankoopbedrag van de schoentjes geretourneerd, het is bij ons afgeschreven op 15 oktober jl.... erg jammer dat u niet eerst een mail of telefonisch contact zoekt

P. Plaengsri-Struik

van.... Phatcharee Plaengsri - v.d.Struik uit Rhoon!!!

Slecht!!!

Hele bedrijf !!!!

Reactie Meisjesfeest.nl:

wij hebben het aankoopbedrag direct retour gestort en wel op 15 oktober jl. we hebben u inmiddels een email gestuurd.

Heidi Lazeroms-Mäkelä

Tweede bestelling binnen een week, alles heel snel thuis, maten kloppen helemaal, alles mooi ingepakt, we zijn elke keer zo blij van service meisjesfeest!!!! En hun beloningsystem is duidelijk en... Tweede bestelling binnen een week, alles heel snel thuis, maten kloppen helemaal, alles mooi ingepakt, we zijn elke keer zo blij van service meisjesfeest!!!! En hun beloningsystem is duidelijk en werkt goed, graag ook van dat reden kom ik elke keer terug nieuw bestelling maken voor meisjesfeest!

Snel service! Snel antwoorden voor vragen! Zeer hulpsaam!

Bestelling geplaatst, en het pakket binnen 3dagen ontvangen in het buitenland, met een leuk cadeautje erbij! Super ingepakt, en in het echt nog mooierdan verwacht! Ik weet waar ik vanaf nu voor mn... Bestelling geplaatst, en het pakket binnen 3dagen ontvangen in het buitenland, met een leuk cadeautje erbij! Super ingepakt, en in het echt nog mooierdan verwacht! Ik weet waar ik vanaf nu voor mn dochter bestel!

Duidelijke uiteg en foto's van de producten, en een One stop shop voor feestelijke kleding voor de meiden.

De schoenen collectie mag iets uitgebreider, met bijvoorbeeld ook merkschoentjes........

Marina

Snelle levering en product ziet er uit zoals op de website te zien is.
Handig ook de speciale maattabel bij de schoenen, zo koop je niet snel de verkeerde!

Dat ze een snelle levering hebben en dat wat er 'verteld' wordt ook word nagekomen.

Perfect

veel keus, vriendelijk

Ik bestel heel graag bij dit bedrijf. de keuze is groot en het is een bijzondere collectie! ok het eventueel retourneren bij tegenvallers of verkeerde maat gaat heel gemakkelijk en klantvriendelijk.

prachtige meisjeskleding! net even ietsje anders dan de rest van de klas....

Nee

Prima en snelle service