Soraya

Super leuk en klantvriendelijk bedrijf

Mooie jurkjes?

Niks

Daniëlle van Zanten

Hele mooie meisjes kleding, een feestje!

Goede service, vriendelijk.

Geen, gaat goed!

Sigrid Maas

Meisjesfeest communiceert goed. Ze verzenden snel en keurig. Ik ben super tevreden

Aparte kleding

Geen. Ik ben blij met ze

hanneke

Top

Leuke kleding. Fijne aanbiedingen

Adrianne

Zijn zo blij met de jurkjes, nog bedankt voor alle hulp. Super dat ik mocht ruilen omdat onze bruiloft was uitgesteld

klantvriendelijkheid

Misschien ook jongenskleding?

Nathalie

Jurk gekocht bij meisjesfeest van bijna €70,-. Op de dag van de bruiloft bleven helaas de bloemblaadjes eraf vallen. Kan gebeuren denk je dan dus netjes melden toch...Dag erop gelijk gebeld en zo... Jurk gekocht bij meisjesfeest van bijna €70,-. Op de dag van de bruiloft bleven helaas de bloemblaadjes eraf vallen. Kan gebeuren denk je dan dus netjes melden toch...Dag erop gelijk gebeld en zo volgende er nog meerdere dagen maar steeds geen gehoor. Uiteindelijk mail gestuurd met foto's maar ook hier geen reactie op. Het was een prachtige jurk maar €70,- was het kwalitatief niet waard. Meisjesfeest jullie moeten je schamen! Als ik 0 sterren kon geven deed ik dat ook. Dus mensen geen aanrader om hier te bestellen. Blijkbaar toch oplichters!

Snelle levering en makkelijk te bestellen

Service verbeteren na aankoop!!! Niet alleen maar geld innen. Ook verantwoordelijkheid nemen bij klachten!!

Reactie Meisjesfeest.nl:

Wij waren slecht telefonisch bereikbaar door personeelstekort (Corona) en hebben binnen drie werkdagen op de mail gereageerd. Later dan gebruikelijk (3 werkdagen), maar om ons neer te zetten als... Wij waren slecht telefonisch bereikbaar door personeelstekort (Corona) en hebben binnen drie werkdagen op de mail gereageerd. Later dan gebruikelijk (3 werkdagen), maar om ons neer te zetten als oplichters is wel heel cru.
Zoals per mail aangegeven moet een klacht in behandeling worden genomen en in overleg met leverancier wordt er een nieuw jurkje gestuurd of wordt het aankoopbedrag terug betaald, hetgeen een normale gang van zaken is.

M

Vandaag de jurken ontvangen en echt super! Zijn in het echt nog mooier als op de foto. Dochtertje blij ik blij....bedankt meisjesfeest. Kom zeker nog een xtje shoppen

En een gratis kledingzak!

MvL

Was heel hoopvol na alle lovende recensies, helaas is de service echt n tegenvaller! Het is niet mogelijk telefonisch contact met dit bedrijf te krijgen, ondanks dat er 2 telefoonnummers vermeld... Was heel hoopvol na alle lovende recensies, helaas is de service echt n tegenvaller! Het is niet mogelijk telefonisch contact met dit bedrijf te krijgen, ondanks dat er 2 telefoonnummers vermeld staan en de openingstijden ook redelijk zijn.
Beantwoorder adviseert een e-mail te sturen waar je direct reactie op krijgt..., niet dus! En de reactie die je dan krijgt is zo minimaal dat je vraag niet beantwoord is!!
Ergste van alles, ik had een en ander ruim van te voren besteld voor een feestje, levertijd was lang (in tegenstelling tot de recensies) en toen we het binnen kregen, één dag van te voren bleek maat 104 (welke ik had besteld) in de verpakking 140 te zijn!!!
En wederom was t bedrijf niet te bereiken....

Bereikbaarheid

Reactie Meisjesfeest.nl:

U heeft gekozen voor de standaard levering van 2 tot 5 werkdagen.
Als u woensdag besteld en het vrijdag in huis wilt hebben dan is dit wel krap gekozen.
Wij bieden ook de keuze van...
U heeft gekozen voor de standaard levering van 2 tot 5 werkdagen.
Wij bieden ook de keuze van express-levering, waarom daar niet voor gekozen?
Gelukkig is het pakje toch op tijd aangekomen 2 dagen na plaatsen van bestelling.....
Wij hebben uw bestelling bekeken maar in de gehele bestelling staat slechts 1 item in mt 104, u doet voorkomen of de gehele bestelling in de verkeerde maat is geleverd.
Wij doen onze uiterste best om alle bestelling correct uit te voeren, doch het blijft mensenwerk.
Heel vervelend als u last minute iets besteld zodat wij het niet meer kunnen herstellen. Wij betreuren de gemaakte fout.
Door omstandigheden waren wij niet telefonisch bereikbaar de afgelopen dagen, onze voice mail vraagt dan ook of u per email contact op wil nemen zodat wij z.s.m. contact kunnen opnemen. Een reactie binnen 24 uur lijkt ons redelijk.

Wendy

Ik heb nu voor de tweede keer mijn bestelling binnen gehad. Levering ging super snel. Goed verpakt.
Mijn dochter is geen meisje, meisje, houd niet van tuttenjurkjes zoals zei het zegt. Maar van stoere dingen. Haar Favoriete merk is dan ook Be a Diva. Dus ons pakket wat ik gisteren binnen heb gekregen zat er ook weer vol mee.
Wij gaan daar zeker vaker bestellen.
Zijn blij met de goede service etc.
Dank jullie wel.

Diverse betaalmogelijkheden
Ruime keus in kleding van diverse merken
Goede service
Duidelijke hulp bij mail of telefonisch

Ga lekker door zoals jullie het nu doen.

Goede levering en afhandeling....mocht meerdere maatjes bestellen en de niet passende retour doen(snap dat dat niet gunstig voor meisjesfeest is)Kom zeker terug....leuke jurkjes....

afhandeling van de retouren