Sandra

Snelle levering, duidelijke webshop

Snelle reactie en persoonlijk

Diana

Correcte en snelle levering, prettig contact.

Snelle reactie op vragen via de mail.

Ga zo door!

F maas

Super! Mooie kleding tegen betaalbare prijs en zeer snelle levering.

Mooie kwaliteit tegen betaalbare prijs

Ga er zeker nog eens bestellen! Schitterende collectie, goede service!

Had per abuis een verkeerde maat gekregen... Na een telefoontje werd het gelijk opgelost op de manier, wat het makkelijkst/gunstigst voor mij was. Goede service!

Mathanja

Goede en snelle service en erg leuke producten

snelle reactie op vraag, goede service, klantgericht

Bestelling geplaats, En een retour bestelling gehad.

nee

nee

Prachtige collectie kleertjes en fijne webshop, lekker duidelijk, mooie productfoto's, makkelijk betalen. Daarna een perfecte levering. Ik en dochter ontzettend blij met de prachtige Creamie... Prachtige collectie kleertjes en fijne webshop, lekker duidelijk, mooie productfoto's, makkelijk betalen. Daarna een perfecte levering. Ik en dochter ontzettend blij met de prachtige Creamie garderobe. Hier komen we zeker terug.

Het bestelgemak was perfect, betaling ook, prachtige collectie, goede productfoto's en productinformatie, snelle levering, middels track en trace goed te volgen.

Ik had twee kortingscodes, maar helaas kan je per bestelling maar één code activeren. Dat was wel jammer.

Esther van Zanten

Ik heb mijn bestelling ontzettend snel ontvangen! Bedankt voor de snelle service! Met vriendelijke groet Esther van Zanten

10 een hele dikke!

Ik had een jurk besteld maar vond het in het echt niet wat ik ervan verwacht had. Ik kon het retourneren en werd goed geholpen bij een vervangend product.

Prettige communicatie.

Misschien als je een wit item hebt er geen witte achtergrond achter doet. Dan kun je het product beter bekijken.