G Jens

Snelle levering; goede prijs;
Een van de producten bleek te groot en deze kon ik gemakkelijk retourneren.

Prijs

Eenvoudig te bestellen en te betalen. Prima en snel geleverd

P. Ruijs

Gert heeft ons zeer goed geadviseerd bij het uitzoeken van tegels en sanitaire artikelen voor onze nieuwe badkamer. Wij zijn zeer tevreden over Megadump Tiel. Na verkoop nog het e.e.a. telefonisch... Gert heeft ons zeer goed geadviseerd bij het uitzoeken van tegels en sanitaire artikelen voor onze nieuwe badkamer. Wij zijn zeer tevreden over Megadump Tiel. Na verkoop nog het e.e.a. telefonisch nagevraagd, we kregen toen ook snel antwoord op onze vragen. Over het algemeen een prettige ervaring.

Goed advies, duidelijk, snelle levering

Prijs kwaliteit

Gijsbert

Snelle levering, scherpe prijzen, fijn contact

A van der Laan

Zeer snelle levering, en goed product

A.C.M. Tesson

Nee.

Limburgse

Bestelling ging prima, even n vertraging mbt levering... Maar zeer zorgvuldige en correcte levering maakte alles goed!

De communicatie met dit bedrijf is héél goed!

k de koning

Alles top maar de bezorging was een hork
het transport bedrijf wat jullie hier voor gebruiken moet je gelijk dumpen
de bezorger was een onbeschoft die te beroerd was om het scherm...
Alles top maar de bezorging was een hork
het transport bedrijf wat jullie hier voor gebruiken moet je gelijk dumpen
de bezorger was een onbeschoft die te beroerd was om het scherm binnen te zetten
Mijn vrouw was van de trap gevallen de dag hiervoor en kon niks maar moest gewoon helpen anders liet meneer hem buiten staan
had hij moeten doen als ik thuis was geweest sorry maar bestel nooit wat bij u

Diverse artikelen gekocht wat problemen met de siliconen dopjes van het douchepaneel. Overleg gehad met megadump tiel hierover. Zii kwamen toen met het voorstel wij kregen een heel nieuw... Diverse artikelen gekocht wat problemen met de siliconen dopjes van het douchepaneel. Overleg gehad met megadump tiel hierover. Zii kwamen toen met het voorstel wij kregen een heel nieuw douchepaneel en een fles schoonmaakmiddel erbij helemaal gratis. Dat is toch wel een hele goeie service. Bedankt Megadump Tiel. Wij zijn hier heel blij mee.

Goede service.