Barry

Goed advies en service

denkt met de klant mee en geef waar nodig tips,

Yusuf su

Super

Goede service

van landuyt nic

Online een goede prijs

goede prijs/kwaliteit

Particulier

Correcte behandeling, ook de service voor technische problemen helpen je goed.

Duidelijke afhandeling van het bestelde product.

Kristel

Na klacht over douchecabine werd contact opgenomen met de leverancier. Zowel door Megadump als van Rijn tot volle tevredenheid opgelost!

Klachtenafhandeling

Danielle

Bad werd maar niet bezorgd, ondanks dat de levertermijn verstreken was. Na contact met klantenservice is het direct opgepakt, door slordigheid bij de leverancier was het blijven liggen. Vervolgens... Bad werd maar niet bezorgd, ondanks dat de levertermijn verstreken was. Na contact met klantenservice is het direct opgepakt, door slordigheid bij de leverancier was het blijven liggen. Vervolgens werd geen bezorgafspraak gemaakt maar kregen we een aankondiging dat het de dag daarna bezorgd zou worden, terwijl in de eerdere communicatie stond dat er gebeld zou worden voor een afspraak. Tevreden over de acties van megadump, maar wat een slechte leverancier werken ze mee samen.

Pakken klachten snel op

Geer

Goed contact. Tijdige melding vertraagde levering

Snel antwoord. Zakelijk. Goede opvolging

Rianne van den Braak

We kregen vrij laat het tijdstip van bezorgen. Toen de bezorger kwam, had hij een pakket met een naam erop die nergens op de factuur terugkwam. Hij heeft zijn baas gebeld, die vertelde dat hij het... We kregen vrij laat het tijdstip van bezorgen. Toen de bezorger kwam, had hij een pakket met een naam erop die nergens op de factuur terugkwam. Hij heeft zijn baas gebeld, die vertelde dat hij het pakketje maar weer mee terug moest nemen.
Ik heb natuurlijk naar Tiel gebeld. Degene die ik aan de telefoon kreeg was absoluut niet vriendelijk. Ik werd eigenlijk gewoonweg afgesnauwd!
We hadden een mail met 1 bezorgmoment gekregen. We verwachten een compleet wcpakket. De ene wc die geleverd werd, stond niet op de factuur. Een tweede bezorgmoment (voor de rest dus) werd niet gegeven.
Toen ik daar tijdens het telefoongesprek naar vroeg, werd me verteld dat de rest ook ergens kwam. Ik heb later wel een mail gekregen dat het diezelfde middag kwam, toch lastig als je moet werken en 's morgens al vrij hebt genomen voor de bezorging.
De volgende dag werd, zonder verder bericht, de wc weer bezorgd.
Met meer communicatie waren al deze problemen voorkomen!

B meijerink

Duurde lang voordat het artikel geleverd was. Heb zelf 3 keer er achteraan gebeld.

De prijs

Van langen

Ik heb helaas de verkeerde maat gekregen

Geen nog