Klussenbedrijf "Huiberts"

Prijs kwaliteits verhouding is goed maar de levertijd duurde erg lang.

?

Huis adres

Goede ervaring.

Snelle levering, ziet er goed uit compleet geleverd

Erica

Bad besteld, ivm strakke planning werd me beloofd levering in de gaten te houden, zou bericht krijgen als het langer ging duren; is niet gebeurd.

Na de levering blijken de pootjes van...

Na de levering blijken de pootjes van het bad niet goed te monteren. Foto gestuurd met vraag op 30 juli, nog steeds geen reactie.

Alsnog snel geleverd nadat ik elf weer contact opnam

Richard

Na een defect gemeld te hebben werd dit prima opgelost

Communicatie

Ton Gestel v.

Douchewand besteld en twee dagen later geleverd. De ophanging staat op nalevering.

Snelle afwerking

N. Zwijnenburg

Snelle levering, prima product

prijs

Schouten

Goed netjes geleverd

Goed materiaal

Hans Verheijen

De bestelling ging vlot echter ik heb moeten bellen waar mijn bestelling bleef en toen bleek dat het verkeerd was afgeleverd namelijk in hun magazijn i.p.v. het opgegeven adres. Vreemd dat dat niet... De bestelling ging vlot echter ik heb moeten bellen waar mijn bestelling bleef en toen bleek dat het verkeerd was afgeleverd namelijk in hun magazijn i.p.v. het opgegeven adres. Vreemd dat dat niet opvalt. Dus leveren op de eerste werkdag na bestelling werd levering na 4 werkdagen omdat ikzelf belde.

bij het bellen kreeg ik een vriendelijke dame aan de lijn die snel achterhaalde wat er verkeerd was gegaan en gezorgd heeft dat het 2 dagen later geleverd werd.

Karin Mol

We zijn eerst in de winkel geweest waar vriendelijk en deskundig personeel werkt. Later hebben we via de webshop gekocht.

Goede prijs kwaliteitsverhouding. De levertijd was sneller dan aangekondigd.

M v Bergen

Eerlijk en betrouwbaar

Zij komen tenminste hun afspraken na.