Komt afspraken keurig na

Tienkamp Geertsma

Heel efficiënte afhandeling van annulering van reeds betaald product.
Heel duidelijke communicatie.

Gert

Mooie badkamermeubels, de levering was in eerste instantie niet helemaal volledig, maar ontzettend goede service en uitstekend opgelost!

Goede communicatie en flexibele opstelling van megadump

M.Kruyswijk

Na de 1e x een flinke renovatie aan de badkamer van mijn ouders te hebben uitgevoerd
, is het ons zo goed bevallen dat we ook onze eigen badkamer compleet hebben gerenoveerd
en alle...
en alle materialen bij Megadump Tiel hebben besteld
Uitstekend service en keurig bezorgd
Ook materiaal wat retour ging zonder problemen gebeurd
Er is zelfs meegedacht bij een probleem wat we ondervonden
en opgelost door middel van een medewerker
Voor ons een dikke pluim.

Alles keurig bezorgd
Op tijd die afgesproken was
Meedenken bij een probleem voor de beste oplossing
dus Service met een hoofdletter

Yvonne de Vries

Tot nu toe alles TOP verlopen met Megadump Tiel. Goede informatie na vragen mijnerzijds. We zullen beslist terugkomen bij dit bedrijf!

Ja, het geven van snelle en goede informatie via email.

Eva

Goede ervaring, uitstekende service en een breed assortiment! Hele mooie zwarte kranen, doucheprofielen etc. Veel keus.

service
breed assortiment

Ingar

Inbouwtoilet set gekocht.

J.M.H.Hagens

Na online mijn Nisdeur besteld te hebben werd ie reeds twee dagen later al bezorgd.Dat was grote klasse.Enigste minpuntje was dat de koerier hem voor mijn huisdeur had gezet.Dit bevreemde mij toch... Na online mijn Nisdeur besteld te hebben werd ie reeds twee dagen later al bezorgd.Dat was grote klasse.Enigste minpuntje was dat de koerier hem voor mijn huisdeur had gezet.Dit bevreemde mij toch wel enigszins omdat het toch een bepaalde waarde heeft