Henk

Goede producten en goede service

Goede producten en service

Stange

Goede service snelle levering fijn kontakt duidelijk op de hoogte gehouden over levering datum en tijd

Info levering

Jansma. K

Mooie duidelijke site, transparant naar klant.

Duidelijkheid naar klant betreft status bestelling. Niet duur. Goede kwaliteit

Goldy

Top

Snelle service

Tinus27

Zeer slecht

Zeer slecht

Verkeerd product geleverd gekregen. Hier over gebeld. Andwoord is stuur ons fotoos van het geleverde product. Zo gezegd zo gedaan. Als andwoord krijg je dan dat de leverancier hun foute info en afbeeldingen heeft gestuurd en dat het product wat ik zoek niet leverbaar is in dat merk en ook niet voor die prijs. Ik kon als alternatief een ander artikel wat wel aan de beschrijving zou voldoen uitzoeken maar dan moest ik nog wel 61 euro bij betalen en kreeg ik de verzendkosten kado. Dikke doei dat gaan we dus niet doen. Op mijn mail met als andwoord dat we dat niet gaan doen en dat ze het verkeerd geleverde artikel op hun kosten retour mogen halen komt dan gewoon geen andwoord. Hier is maar 1 andwoord voor SLECHT!

Geen sterke punten

r.r.

Super goeie en snelle communicatie

snel reageren

Furkan

Snelle levering en duidelijke voorraad indicatie

Snelle levering en duidelijke voorraad indicatie

Rob

Keurig geleverd en mooi product

Loek Dirkx, Veldhoven

Prettig bedrijf om aankopen bij te doen

Overzichtelijke website, goede prijsstelling, komen beloftes na.

Jean-Pierre Van Drom

Ik heb een Allibert douchedeur besteld en op de site werd een levertijd aangegeven van 5-7 werkdagen. Toen deze periode verstreken zelf maar contact opgenomen en kreeg toen pas antwoord dat de... Ik heb een Allibert douchedeur besteld en op de site werd een levertijd aangegeven van 5-7 werkdagen. Toen deze periode verstreken zelf maar contact opgenomen en kreeg toen pas antwoord dat de levering vertraagd was. Veel webshops informeren pro-actief over dergelijke vertragingen. De douchedeur is uiteindelijk geleverd.

De ruime keuze en in principe de levertijd als deze wordt aangehouden.