Snelle levering.
Retourneren geen enkel probleem.
Snel geld teruggestort gekregen.
Goede kwaliteit.

Gewoon besteld en netjes optijd geleverd gekregen,

snelle levering
duidelijke communicatie kwa levering per email

Bogaers

Niet echt best oo de site stond voor 12 besteld morgen in huis toen ik belde waar het bleef bleel dat het pas week.later zou komen er was ook geen.alternatief product beschikbaar wat wel meteen... Niet echt best oo de site stond voor 12 besteld morgen in huis toen ik belde waar het bleef bleel dat het pas week.later zou komen er was ook geen.alternatief product beschikbaar wat wel meteen geleverd kon worden. Uiteindelijk heb ik bijna 10dg op me.product moeten wachten terwijl ik het meteen nodig had want mijn douch had he begeven.
Dus heb 10 dagen geen echte douch in bedrijf gehad . Ik ben teleurgesteld in de behandeling van mijn klacht en weet niet of ik weer bij jullie zou bestellen want als er oo de site staat vandaag besteld morgen in huis dan reken ik er ook op.

Veel sortering op de site

Iris

Snelle communicatie via de mail.

Bert Hardeman

Ik heb inderdaad een artikel bij u besteld, waar ik achteraf niets mee kon doen, dat was mijn fout ik heb u een mail gestuurd met de vraag of ik het artikel terug kon sturen, echter heb ik daar tot... Ik heb inderdaad een artikel bij u besteld, waar ik achteraf niets mee kon doen, dat was mijn fout ik heb u een mail gestuurd met de vraag of ik het artikel terug kon sturen, echter heb ik daar tot op heden geen reactie op gehad, dus mijn reactie zou zijn dat dat geen sterk punt is. Dit is geen aanbevelimg voor uw bedrijf

Jan Diemen

Dit schept vertrouwen!

Achteraf kunnen betalen.

Na bestelling en betaling van het product merkte we dat er een levertijd van 2 weken op zat, werd aangegeven met bijzonder kleine lettertjes, zou netter zijn wanneer dit duidelijk werd... Na bestelling en betaling van het product merkte we dat er een levertijd van 2 weken op zat, werd aangegeven met bijzonder kleine lettertjes, zou netter zijn wanneer dit duidelijk werd vermeld.
Na twee keer bellen en mailen werd de bestelling na 16 dagen geleverd.

Hanneke

Gemakkelijk contact met de klantenservice, zowel per telefoon als mail.

Niko

Topservice, volgende keer wel ff handig als je van te voren laat weten op welk tijdstip de koerier komt/ of een bevestiging dat het pakketje opgestuurd is.Had niet verwacht dat het daadwerkelijk... Topservice, volgende keer wel ff handig als je van te voren laat weten op welk tijdstip de koerier komt/ of een bevestiging dat het pakketje opgestuurd is.Had niet verwacht dat het daadwerkelijk gelijk de dag erop in huis zou zijn.